Hälften cognaq, hälften punsch. Riktigt bra faktisktNej. Eller asså. Det är ju gott?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hälften cognaq, hälften punsch. Riktigt bra faktisktNej. Eller asså. Det är ju gott?
Eller hur?Äter rester...
![]()
hustrun fick en doggybag efter tjejlunch, tur vi inte har hund!![]()
Hehe, ja han uppskattar det. Så han var nere en vända till och är fortfarande lite blöt (men ligger ändå i sängen...)Nån vill visst bada mer!![]()
Tränar så det gör ont.Fantastiskt glädjande att du kirrat en sådan marsch.![]()
Gör jag alltid!Sover med klocka på inatt![]()
![]()
Hoppas det släpper för dig!! Men grymt av dig att kämp på! Ta inte ut dig för hårt bara.Tränar så det gör ont.
Måste komma i form igen efter olyckan.
Mina arbetskamrater har anmält mig till Göteborgsvarvet nästa år och betalat 595.- spänn, så det gäller att ligga på.
Har tyvärr problem att gå upp i vikt. Har inte hämtat de 9 kilo jag tappat.![]()
Faktiskt sant, hustrun var på tjejlunch och värdinnan skickade med det här till mig:Eller hur?![]()
Har du kollat dina värden?Tränar så det gör ont.
Måste komma i form igen efter olyckan.
Mina arbetskamrater har anmält mig till Göteborgsvarvet nästa år och betalat 595.- spänn, så det gäller att ligga på.
Har tyvärr problem att gå upp i vikt. Har inte hämtat de 9 kilo jag tappat.![]()
Det där är ju dansk öl, varför hörde du inte av dig?Helsingborg visar sig från sin bästa sida, kändes som att vara utomlands när vi satt vid ”strandpromenaden” och då pratar jag inte om dialekten![]()
![]()
Har faktiskt inte kollat mina värden, som du säger måste nog göra det.Har du kollat dina värden?
Nåt kan ha gått sönder i dej, jmf med mig. Nåt pajade vid första infarkten, får inte till blodvärdet!
Käka proteiner och kör mycket styrka, muskler är tunga!
Kämpa på, ont är bra!
Då händer det saker![]()
För att vi är värda det!Sådana rester vill jag också ha.![]()
Då mår man...Faktiskt sant, hustrun var på tjejlunch och värdinnan skickade med det här till mig:
![]()
Bortskämd!Faktiskt sant, hustrun var på tjejlunch och värdinnan skickade med det här till mig:
![]()
Håller med men berätta inte för hustrun!Bortskämd!
Vad är detta? En moderniserad form av Morgan Super Sport?Speedyn ligger i lä.
![]()
Snitches gets stitches....Håller med men berätta inte för hustrun!![]()
Nu fick du allt till det![]()