Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
42195 meter känns!Idag får man känna att man lever. Får tacka nån högre upp för att man inte drog på sig något allvarligare än rejält ömma lår idag.![]()
Helt korrekt.Ahh, rätt månad o år antar jag. Grattis!
Jäkligt snyggt!!!Förberedelse för en ny veckas kneg. Skorna putsade, klockan vald och putsad![]()
![]()
Fred Astaire sjöng i regnet!Grillar i regn
![]()
Bättre än 65:an?Har faktiskt svårt att tänka mig en justare klocka!!
![]()
Stål Daytona med wg-tavla + gummi?Förberedelse för en ny veckas kneg. Skorna putsade, klockan vald och putsad![]()
![]()
Alldeles korrekt. RubberB som sitter på under sommaren.Stål Daytona med wg-tavla + gummi?
Bra jobbat!Helt korrekt.
Hittade inte dag tyvärr. Gav upp den jakten.
Ja men säg inget åt Sjöö Sandström, det här är ju en sportare och den är ju en dressareBättre än 65:an?
Triss i klockor, tre olika...
blir också konfunderad.![]()
Jag skvallrar inteJa men säg inget åt Sjöö Sandström, det här är ju en sportare och den är ju en dressare