Passat perfekt på pannan!Det är ett strap tillverkat av en gammal basebollhandske tror jag. Tror tillverkaren heter ”Brotherland” eller ngt sånt. Fick med det för länge sen när jag köpte en Lüm-Tech tungsten.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Passat perfekt på pannan!Det är ett strap tillverkat av en gammal basebollhandske tror jag. Tror tillverkaren heter ”Brotherland” eller ngt sånt. Fick med det för länge sen när jag köpte en Lüm-Tech tungsten.
Från pölsemannen dock inte på papptallrik!Äter korv serverad på danskt vis.
Nu blev man något avundsjuk här borta på andra sidan internet.... Ge oss live bilder för bövelen!Nehe.. om man skulle ta en kall öl och slå ut några bollar!
Ser ut som du har ögon i nacken och ändå fattade du nada...Vad i hela friden hände där?
Fan vad jag älskar panerai-bilder där djupet i sandwichtavlan syns!Testar kanvas! Helt okej, men långt ifrån länken
Ser gott utFixat till kvällskäket, svenska jordgubbar is da SHIT!
Ser gott ut
Bytteinfusionsset och fyllde på med insulin förut i dag.
Verkar som att jag hittade ett ställe där kroppen inte tar upp insulinet!
Dags att byta och prova nytt ställe, har mått skit hela dagen...
Så här ser pumpen ut!Är det där någon typ av pump? Aldrig sett förut?
Så här ser pumpen ut!
Pm:a om du vill veta mer!
Det var inte helt oväntat rätt utplockat i butikerna så det blev något dyrt as som ingen annan ville ha.
Gjorde ett nytt försök nu med flaskan kyld. Väldigt svag smak av kemisk jordgubbe och spritig eftersmak som sig bör. Förmodligen inget jag kommer att köpa igen men kul att testa.
Gillar starkt initiativetInstruerar i wristshots
Blåa menar du väl? Inte är väl de blånerade?Älskar blånerade visare!
Blåa menar du väl? Inte är väl de blånerade?
Blåa menar du väl? Inte är väl de blånerade?
Kan såklart ha fel!
Såg det med. Osäker vad det betyder på engelska
Blued kan betyda både kemiskt eller värme. Brukar stå Heat-blued om det är blånerat dock. Inte sett definitiv info om vad Longines görSåg det med. Osäker vad det betyder på engelska
Hur som helst, snygga visare!