Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
På väg ut på lunch![]()
Det är ett tufft jobb, men någon måste bära denUsch blä, sådan nu på sommaren? Intalar mig själv detta hela tiden![]()
Kämpa!Det är ett tufft jobb, men någon måste bära den![]()
Snyggt!På väg ut på lunch![]()
Bra val!På väg ut på lunch![]()
Mycket bra på jubilee!Dags för rakning och klippning inför nationaldagen.![]()
I said bang, bang bangity bang, bang, bang bangity bangHamna på efterfest med två damer ifrån Sundsvall...
![]()
Skitig bruksklocka![]()
Kollar efter räkbåten. Ska dra te Feskekörka. Möta några goa göbbar. E du me len!?
Grattis, kanonsnygg!Tackar, ja helt ny
Gillar tavlan! Fler bilder?Mot gbg och foo fighters
![]()
Snygg!Från gårdagens middag. Inte många tjejer som är intresserade i min lilla stad. Hittade hit istället![]()
Välkommen! Ett nybörjartips är att trycka på "Full storlek" när du bifogar en bild så att den syns som de andraFrån gårdagens middag. Inte många tjejer som är intresserade i min lilla stad. Hittade hit istället![]()
Tur du har klockan att titta på i kön!Satte mig i en bilkö tydligen![]()