Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Gratulerar!På väg ut på lunch![]()
Nå? Hur känner du inför panerai så här några dagar in?Tankar och lite kaffe på de
![]()
Jag är frälst som dom säger i Panerai trådenNå? Hur känner du inför panerai så här några dagar in?
Har du kanske hittat hem nu?Jag är frälst som dom säger i Panerai trådennä men jag älskar den verkligen.
Men jag föredrar länken såhär långt![]()
Väntar på att det skall bli 24 grader i vattnet.
Vi had 24 grader i Östersjön i helgen, idag 16![]()
Konstigt med panerai för kanske 18 månader tyckte jag inte om dom alls! Förstod inte alls vad tjusningen var med dom?Jag är frälst som dom säger i Panerai trådennä men jag älskar den verkligen.
Men jag föredrar länken såhär långt![]()
Tveksamt va? Hoppas detHar du kanske hittat hem nu?![]()
Sitt i båten nu.Konstigt med panerai för kanske 18 månader tyckte jag inte om dom alls! Förstod inte alls vad tjusningen var med dom?
Men nu efter någon GTG och 422 så tycker jag dom är riktigt roliga! Har börjat snegla åt radomir...
Haha ja dom är speciella på något konstigt bra settKonstigt med panerai för kanske 18 månader tyckte jag inte om dom alls! Förstod inte alls vad tjusningen var med dom?
Men nu efter någon GTG och 422 så tycker jag dom är riktigt roliga! Har börjat snegla åt radomir...
Känns riktigt riktigt bra! Trivs verkligen med henne. Gillar tavlan och länken. Dom har verkligen lyckats!Haha ja dom är speciella på något konstigt bra sett
Hur känns JLC då? Den är amazing
Kan förstå det! Hoppas få möjlighet att klämma på denKänns riktigt riktigt bra! Trivs verkligen med henne. Gillar tavlan och länken. Dom har verkligen lyckats!
Det ska vi ordna så du och alla andra får klämma på henne, men akta bara så du inte faller för henne... risken är stor. MohahahahKan förstå det! Hoppas få möjlighet att klämma på densom alla andra här
Japp, IWC AquatimerÄr det en IWC?
Snygg klockaJapp, IWC Aquatimer![]()
Ajdå Det låter inte bra ?har inte så mycket annat att välja på ,betyder detta att jag måste köpa en till klockaSnygg klocka
Ett vänskapligt tips från gammal och erfaren växlare, ha en annan på dig när du jobbar.
Krossat 5 klockor i tjänsten![]()
Haha, japp.Ajdå Det låter inte bra ?har inte så mycket annat att välja på ,betyder detta att jag måste köpa en till klocka![]()