Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe grymt fin kvalitet har exakt ett likadant lås i min ladugård till mjölkrummet. Bra grejer, mycket fin Rolex du har därKan inte bara vara jag som går igång på gamla lås, sent 1800-tal .
![]()
![]()
Du slipper i alla fall hyra släp!![]()
Affes hyrsläp & fönsterrenovering!Haha...alltid något, får se till att bruka det många gånger, så man känner att man har tjänat till en ROLEX kermit!
Det känner vi till!I Speyer efter ett oändligt vägarbete benämnt A7
![]()
Fränt!Hjärtat slår i takt 3e dagen i rad. Magiskt![]()
![]()
Grattis!Hjärtat slår i takt 3e dagen i rad. Magiskt![]()
![]()
Har ju legat på en vilopuls mellan 105-140 sedan förra vintern. Med flimmer och fladder. Så skönt med en paus även om det bara håller i sig några dagar.Fränt!
Lite avundssjuk!
Min hjärthosta beror visserligen på Brilique men det vore skönt att ha lite mer takt!![]()
Tack! Där har vi ju grunden till hjärtproblemet. Måste sluta med dansbandsfredagGrattis!
Hoppas det inte slår i dansbandstakt på fredag.![]()
Förjävlabra!På med kanvas och mögel denna söndagsafton.
![]()
Du skulle ha varit i stora apelviken i stället. Nog 25 i vattnet.Vindsurfat. 27 grader i luften och 22 i vattnet. Seglade i bara shorts, rena Hawaii!
![]()