• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Vem i H-vette lägger ett möte kl 07.00?!
image.jpg
Det låter som taktik!

Har ju legat på en vilopuls mellan 105-140 sedan förra vintern. Med flimmer och fladder. Så skönt med en paus även om det bara håller i sig några dagar.

Tack! Där har vi ju grunden till hjärtproblemet. Måste sluta med e inte lyckats el- konvertera dig till normal frekvens ;)
Hade en lång period med en frekvens på c:a 45/ min . Det var lite jobbigt. Har de inte lyckats el- konvertera eller medicinera dig till en rimlig frekvens?

Försöker få till tändinställningen på en gammal äcklig båtmotor. Fin kväll, så helt ok om det inte löser sig.
IMG_9151.JPG
Först var jag förbannad på farsgubben för att han sålt båten och motorn. Antagligen för att finansiera inköp hos systemet!
Rätt skönt att slippa en läckande gammal plastbåt och en trilskande båtmotor!
Du har väl åror?

Hade en lång period med en frekvens på c:a 45/ min . Det var lite jobbigt. Har de inte lyckats el- konvertera eller medicinera dig till en rimlig frekvens?
Nja! Gjorde min typ min 20 konvertering i fredags. Har abladerat 5ggr, gjort mazeop, testat de flesta medicinerna. Men vi får inte bukt med det. Sen hjälpe det inte till att jag fick massa proppar i lungorna orsakat av blodmassa i förmaket.
Men, men vi får se om de ska försöka abladera en 6e gång :/

Nja! Gjorde min typ min 20 konvertering i fredags. Har abladerat 5ggr, gjort mazeop, testat de flesta medicinerna. Men vi får inte bukt med det. Sen hjälpe det inte till att jag fick massa proppar i lungorna orsakat av blodmassa i förmaket.
Men, men vi får se om de ska försöka abladera en 6e gång :/
Jo jag kommer ihåg dina problem frå
det blev så rörigt. Maila mig så kan vi kanske få konversationen att fungera. Har en son som är överläkare i medicin, han kanske har kommentarer. Själv är jag pensionerad kirurg.

Tillbaka
Topp