Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tung och jobbig dag.
![]()
Brorsan är ingen finsmakare...han som handlat.Blir ju inte lättare för att du dricker fulöl![]()
SKX013 på grått nato och ny skjorta/jacka från Our Legacy (tack Ernesto) Bra onsdag!
Så blir det när posten inte anländer i tid... Tack för det den som lyckades få ett godståg att spåra ur mellan Göteborg och Stockholm..
![]()
Tack tack jag gillar också den ljusa tavlan, en Callisto faktiskt. Så den är inte så stor, men sitter fint på mina handleder trots detEn Colt? Snygg med ljus tavla. Gillar den modellen
Skickas från min iPhone
Är det en B länk det där?Tack tack jag gillar också den ljusa tavlan, en Callisto faktiskt. Så den är inte så stor, men sitter fint på mina handleder trots det![]()
Den är inte från Breitling, tänkte faktiskt fråga om länken. Står Omega seamaster professional på den men jag vet inte om den är original eller inte. Jag antar att den inte är original Omega men tänkte i alla fall kolla upp detÄr det en B länk det där?
Skickas från min iPhone