Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Väntar tills den är värd 15-20tkr nåntingLåter som den skall ut på sälj!![]()
Det ligger inte i pipen för närvarande, men det lär ju hända så småningom. Original är ju bäst, får se vad som går att få tag på när det blir aktuellt!Grymt. Blir det original?
ta hand om erHamnade lite hastigt och lustigt på akuten med min sambo (inget allvarligt säger min medicinska ringa kunskap) och väntar på doktorn.
Jag han dock före avfärd få på mig morgondagens klocka. Då den nu bärs längre än planerat idag så får jag se hur jag gör i morgon
![]()
Då får jag köra den det blev mål med! ☺Okej! Nu kör ALLA samma klocka på ALLA Sveriges matcher!
![]()
Nu var du taskigEtt sånt där berg kallas kulle!
Skulle du stå på den där höjden där jag är, skulle du stå i en grop!![]()
Det värmer en mjölkbondes hjärta att höra att mjölken är det viktigaste! Synd du glömde den. Har 1500 liter i tanken här men de hjälper ju inte dej![]()
Tack Affe sånt här värmer i hjärtat på mig att få läsa! Du är med en hjälte som skriver detta. Ibland känns man bortglömd här ute på lantbruket.Va kul att höra att du är mjölkbonde, jag vill att du ska veta det, att ni är mina hjältar! Ni skulle ha bättre betalt från staten, vad fan händer ifall ingen tycker att det är värt mödan att håla på slita som ni gör för kaffepengar, dag ut och dag in! Mjölk är livet och helt klart den godaste drycken som finns. keep up the good work @hepanter!
Vilka mysiga bilder!Påväg för att hämta mjölkkossorna på betet. Morgonmjölkning på g.![]()
![]()
![]()
Tack så jätte mycket!! Blir glad av sånt här. Ja de är rena och fina och rena kor är lyckliga kor och lyckliga kor mjölkar braVilka mysiga bilder!
Blir glad av att se fina kor som gillar sin husse!
Kul med vovve som hjälpreda!
Mamma påpekade alltid att rena kor mjölkar bättre, dina kossor mjölkar nog jättemycket!
Håller med @Affe om att ni är hjältar!
det är så där en svensk sommar ska se ut, fantastiska bilder som man blir glad över, man minns sin barndoms somrarPåväg för att hämta mjölkkossorna på betet. Morgonmjölkning på g.![]()
![]()
![]()
Bestiger en kulle , kommer ner från ett berg.....Vi besteg nyligen ett berg (typ)
![]()
![]()