• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Påväg för att hämta mjölkkossorna på betet. Morgonmjölkning på g.
FA7E901E-2686-4F3D-AD3A-80441BC0A392.jpeg
1E0F471A-1A8B-4ADD-9692-223A30FB05CB.jpeg
6B150ED4-8227-4E4C-981F-DD47B82B19B6.jpeg
Detta är mitt tidiga sextiotal, vara på landet hos mormor och morfar och hjälpa till som liten grabb med gårdens sysslor. Ljuvliga minnen:)
 
Tack Affe sånt här värmer i hjärtat på mig att få läsa! Du är med en hjälte som skriver detta. Ibland känns man bortglömd här ute på lantbruket.
Länge leve den svenskproducerade mjölken. Länge leve den öppna landsbyggden. Mvh


Glömde skriva i mitt föregående inlägg, tack för att du tänkte på mig igår när jag hade glömt mjölken hemma!

Personligen tycker jag att mjölk är världens viktigaste dryck, förutom vatten då!

Mjölk är viktigt och dricka när man är barn, även i vuxen ålder i rimliga mängder!

Dricker mjölk varje dag, det har jag gjort sedan barnsben, som tonåring drack jag nog minst 1L om dagen!
 
Tack! Dom är alltid med, hade ändå inte tänkt att göra mig av med dom, så det är lugnt med små dings och hairlines :).
Det är en bra inställning. Aldrig kul om man tänker att man ska bevara grejer till en eventuell försäljning. Samma sak med min omega finns mycke spår av användning, de är bara charmigt. Jag köper hellre klockor som är använda flitigt.
 
Tillbaka
Topp