Detta är mitt tidiga sextiotal, vara på landet hos mormor och morfar och hjälpa till som liten grabb med gårdens sysslor. Ljuvliga minnenPåväg för att hämta mjölkkossorna på betet. Morgonmjölkning på g.![]()
![]()
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Detta är mitt tidiga sextiotal, vara på landet hos mormor och morfar och hjälpa till som liten grabb med gårdens sysslor. Ljuvliga minnenPåväg för att hämta mjölkkossorna på betet. Morgonmjölkning på g.![]()
![]()
![]()
Arbetar arbetar arbetar
![]()
Grymt kul att se att alla dina fina klockor används när du jobbar.Skrapar bort färg på fönster!
![]()
![]()
![]()
Gillar verkligen den klockan!Ikväll vankas det Panerai-gtg! Bronzon får hänga med och 911:an stanna hemma då vi har andra som har med en sådan..
![]()
Tack Affe sånt här värmer i hjärtat på mig att få läsa! Du är med en hjälte som skriver detta. Ibland känns man bortglömd här ute på lantbruket.
Länge leve den svenskproducerade mjölken. Länge leve den öppna landsbyggden. Mvh
Grymt kul att se att alla dina fina klockor används när du jobbar.
Det är en bra inställning. Aldrig kul om man tänker att man ska bevara grejer till en eventuell försäljning. Samma sak med min omega finns mycke spår av användning, de är bara charmigt. Jag köper hellre klockor som är använda flitigt.Tack! Dom är alltid med, hade ändå inte tänkt att göra mig av med dom, så det är lugnt med små dings och hairlines.
Härliga bilder!!Påväg för att hämta mjölkkossorna på betet. Morgonmjölkning på g.![]()
![]()
![]()
tycker det är tydligt att nåt hänt med general, smakar absolut inte som det gjorde förrHar varit och handlat snus, första Generaldosan på säkert 20 år! Var slut på Göteborgs prima fint tyvärr!
![]()