HahaTackar, blev en modern sub också fast jag är vintageexpert
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
HahaTackar, blev en modern sub också fast jag är vintageexpert
Bil man äger med hjärtat ! Har ägt tre stycken genom åren !Förbereder oss för att begagna den fantastiska uppfinningen motoriserad transport.
Förbereder oss för att begagna den fantastiska uppfinningen motoriserad transport.
Själv kör jag nåt mittemellan - 1999Tackar, blev en modern sub också fast jag är vintageexpert
Hoppsan!Då börjar man slappna av lite
Frunset ligger och latar sig på akuten.
Första dagen på semestern.
Ja det är nog lugnt. Hon spydde, hade huvudvärk. Läkaren sa att hon hade konstig blick. hon brukar titta snett på mig och nu förstår jag varförUsch, jag förstår att allt inte toppen på akuten men hoppas det är hyfsat!
Själv kommer jag från en bransch med 24-timmars öppet, men minns med fasa förr i tiden när de stora helgerna. Då var det så obligatoriskt stängt och neddraget på,alla håll under de stora helgerna.och allt var stängt på söndagarna men även det överlevde man, känns inte som att de tänker speciellt mycket på de anställda som ändå drar det största lasset.
Subc?Bytte bort mina idag mot Daytona och en Sub No date.
Men kom ihågYes, 114060.
Riktigt braDen är ju alldeles för hypad men det betyder inte att den är dålig...
Flossa !!!Ser ni svanken på höften, även kallad NyDaytonasvanken!
Men det tar drygt 58 år att få den patinan.Så ska en tavla se ut, stiligt!
Edit: Naturligtvis hade jag önskat att kunna köpa SubmarinernYes, 114060.
Tillbaka på länk Fantastiskt bra länk!
Edit: Naturligtvis hade jag önskat att kunna köpa Submarinern
Men jag gläds med dig !
Den här då ?Men det tar drygt 58 år att få den patinan.