• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Varvar ner med lite rosé :) så jävla nöjd med divern för övrigt !
image.jpg
 
Trött bonde, trött dammsugare och trött hund
D3BB1C59-3723-4C5A-B0F2-8DD80ED34D67.jpeg

Förresten fick jag detta sms av frugan idag när jag sov en liten stund på eftermiddagen. Verkar tycka jag sitter för mycket på KS. Tur att jag varken har Facebook eller instagram. Skulle aldrig ha tid med det
D8270208-5FAA-46D9-953A-26A050FBE088.jpeg
 
Senast ändrad:
Trött bonde, trött dammsugare och trött hund
D3BB1C59-3723-4C5A-B0F2-8DD80ED34D67.jpeg

Förresten fick jag detta sms av frugan idag när jag sov en liten stund på eftermiddagen. Verkar tycka jag sitter för mycket på KS. Tur att jag varken var Facebook eller instagram. Skulle aldrig ha tid med det
D8270208-5FAA-46D9-953A-26A050FBE088.jpeg
Köksoffan.... ? helt rätt att ta sig en eftermiddags-lut där.:smug:
 
Känns som att HELVETET i sig skulle vara helt OK för tillfället då, iaf det man kan utgå från bildena man såg som barn :D!
Träffade en av mina kusiner inne i butiken, hon är lite annorlunda! (Kom från rätt käft!)
Hon undrade om det skulle bli krig i helgen, annars hade väl inte folk handlat så förbannat mycket!
Sedan ropar hon HÖGT:
Det vore rätt bra om ni inte tömmer butiken i dag, det kan ju komma nån som vill handla i morgon också! :D

Nu ska vi parkera Elis lite bättre, efter frugans åktur i dag!
image.jpg
 
Tillbaka
Topp