D
Deleted member 11690
Guest
Varvar ner med lite rosé så jävla nöjd med divern för övrigt !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aka fruktsallad!Eatin’ candy
Jag har semester nu fram tills 16 juliOm jag åker till Island, tar du ledigt från jobb då, daydrinking?
Mein Frau blev nöjd och belåten av dagens musslor, och dryck.Förbereder ett musselkok.
Panerai är ju bäst på länkDu vet vad vi har sagt, Panerai ska inte vara på länk
Jo det var helt andra tider förr, det räcker att gå tillbaka till 80 taletSjälv kommer jag från en bransch med 24-timmars öppet, men minns med fasa förr i tiden när de stora helgerna. Då var det så obligatoriskt stängt och neddraget på,alla håll under de stora helgerna.
Submariner i 18 karat är bara kung
Det är som med människor - vissa håller sig fräscha längre än andra.Den här då ?
Den har garanterat patina från 1960 talet
Jäkla schysst bild!!Nu tar jag helg! Känns extra bra när man har ett trackingnr till klockrelaterat paket. Skål i regnet!
Köksoffan.... ? helt rätt att ta sig en eftermiddags-lut där.Trött bonde, trött dammsugare och trött hund
Förresten fick jag detta sms av frugan idag när jag sov en liten stund på eftermiddagen. Verkar tycka jag sitter för mycket på KS. Tur att jag varken var Facebook eller instagram. Skulle aldrig ha tid med det
Träffade en av mina kusiner inne i butiken, hon är lite annorlunda! (Kom från rätt käft!)Känns som att HELVETET i sig skulle vara helt OK för tillfället då, iaf det man kan utgå från bildena man såg som barn !
Jepp de stämmer, ja skönt att ta en lur ibland. Tagit efter farsan sover allltid en lur på dagen o han lärde sig av farfar... osvKöksoffan.... ? helt rätt att ta sig en eftermiddags-lut där.
Detta är bättreAka fruktsallad!
Det var Hanna Hellqvist i morgonpasset som kallade Snickers för fruktsallad, utifrån vad som är i den!Detta är bättre
Ärldens bästa grejJepp de stämmer, ja skönt att ta en lur ibland. Tagit efter farsan sover allltid en lur på dagen o han lärde sig av farfar... osv
Haha OK då är jag medDet var Hanna Hellqvist i morgonpasset som kallade Snickers för fruktsallad, utifrån vad som är i den!
Grymt fin!Snart Iran vs Spanien
Nu tar jag helg! Känns extra bra när man har ett trackingnr till klockrelaterat paket. Skål i regnet! Fint med hulk
Såg direkt att den skulle passa som handen i handsken på dig!Varvar ner med lite rosé så jävla nöjd med divern för övrigt !
Man behöver bara ha hulkNu tar jag helg! Känns extra bra när man har ett trackingnr till klockrelaterat paket. Skål i regnet!