ETMC
Basic
Vet ni nån bra app för att bevaka VM matcherna? Typ med notiser
Livescore's VM app funkar bra med notiser. Simpelt gränssnitt med
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Känner mig hedrad över att ha blivit ett Household Name...
Tackar ödmjukast.Bra där, på tiden Grattis!
Fin som snus den där. Ref? Påminner om en Tissot jag är sugen på. Men tokdiggar SS.Snart Iran vs Spanien
Du är alldeles för hård mot dig själv!Om man lyxar till det till frukost får man lida till lunch.
Detta är också sedan gammalt!
Är du OWG? En av mina favoritklockor den där. Kan inte sätta fingret på varför dock.Soffhäng
Damm nice Rocka!Hänger i publikhavet på Grönan och ser gamla barndomsidoler.
Thanx, gillar den hårt ref: AU-1740-2Fin som snus den där. Ref? Påminner om en Tissot jag är sugen på. Men tokdiggar SS.
Hade precis sett bilderna på din fantastiska Rail Master, funderade på hur jag skulle kunna skämta till det.Känner mig hedrad över att ha blivit ett Household Name...
Gällande fotboll tycker jag att appen Forza är helt överlägsen. Snygg app och stor möjlighet till anpassning (notiser, färger, lag m.m.)Tippat Iran som vinnare med 1-0 ser bra ut
Det blir den som tar det mesta av handledstiden.Är du OWG? En av mina favoritklockor den där. Kan inte sätta fingret på varför dock.
Inget ont som inte har nåt gott med sig...Firar lite att budgivningen på farsans hus i Uppsala är igång efter allt slit. Tryckt på <F5> många gånger idag . Varje höjning med 100k genererar 22k till skattmasen, 3k till mäklaren men 75k till mig. Man kanske skulle unna sig en lite finare klocka när det här är över ...?
Välkommen!Cyklade hem genom ett regnigt Stockholm. Ny medlem här på forumet efter att ha läst mycket tidigare!
Jäkla schysst bild!!
Kul med paket, då i synnerhet klockrelaterade
Värd att vänta på. Mycket, mycket bra! Grattis!Kör båt och njuter av gårdagens nyförvärv.
Ber även @Dr Puh , @MrRolex , @Stroboman mfl om överseende med antiklimaxet igår i form av utebliven bildkavalkad...
Jag vet! men jobbar med det.Du är alldeles för hård mot dig själv!
30st. i världen. Lyxigt Som Stockholmare blir man extra avis.Thanx, gillar den hårt ref: AU-1740-2
Jodå, glädjetårar att man börjar tycka om gamla urMed den där på armen får man inte gråta!
Haha finns det något som heter fel DS? (psst, din gamla är favoriten )Jag gråter också du har ju fel DS på dig...
För att du kan!Hahahaha, jag har 2 nya klockor så jag har bytt till ny sub nu!!! Whohooooo!!!
Det firas föredömligt med OF i glaset ser jag, helt rättHahahaha, jag har 2 nya klockor så jag har bytt till ny sub nu!!! Whohooooo!!!
Där fick du till fotot..Mycket bra!! Fin klocka
Låter som en bra planFirar lite att budgivningen på farsans hus i Uppsala är igång efter allt slit. Tryckt på <F5> många gånger idag . Varje höjning med 100k genererar 22k till skattmasen, 3k till mäklaren men 75k till mig. Man kanske skulle unna sig en lite finare klocka när det här är över ...?
För att du kan!