Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Din fångst igår var ju bättre, framför ögonen på migBra fångat!
Du skulle sagt till snabbare så hade jag kanske kunnat släppa den vidareDin fångst igår var ju bättre, framför ögonen på mig![]()
Haha sålde du direkt?Du skulle sagt till snabbare så hade jag kanske kunnat släppa den vidare![]()
Nej jag har inte sålt men ganska omgående hade jag nog kunnat tänka mig att komma överens men nu ska den behållasHaha sålde du direkt?
Du söker ju BLNR såg jag![]()
Daytona samlaren blir ditt nya smeknamnNej jag har inte sålt men ganska omgående hade jag nog kunnat tänka mig att komma överens men nu ska den behållas![]()
Haha.. Jag vet en person som har minst 3 här på forumetDaytona samlaren blir ditt nya smeknamn![]()
Ser så utFunderar över midsommarvädret, kommer det bli sol och 28 grader?![]()