Den är så fruktansvärt bra den Daytonan! Sa han som bestämt sig för att inte gilla den...![]()
Den är inte helt fel!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Den är så fruktansvärt bra den Daytonan! Sa han som bestämt sig för att inte gilla den...![]()
Bra bok, den har man läst några gångerLäser läskiga boken om Rolex
![]()
![]()
Skön packning! Lagunitas är finVäntar på spårvagnen igen.
![]()
Den andra är snyggare!Jobbar in i det sista. Snart möte sedan några dagar ledigt
![]()
Det var ett svårt val i morse, helt klart!Den andra är snyggare!![]()
Bra fångat!Handlar livets godaFrukt
![]()
Har man ingen bil får man slita med för liten vagnSkön packning! Lagunitas är fin![]()
Även om man har bil så är det smart att lämna den hemma med sån packningHar man ingen bil får man slita med för liten vagn![]()
Haha jo, om man tänker sig en färdknäpp håller jag med om detÄven om man har bil så är det smart att lämna den hemma med sån packning![]()
Jag tänkte mer på dagen efter. Det är då det är som lurigast. Men nog om de nu och njut av en härlig midsommarHaha jo, om man tänker sig en färdknäpp håller jag med om det![]()
Grattis!Får ett efterlängtat brev hem.![]()