Martin Sthlm
Basic
Läser läskiga boken om Rolex
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Det är en ”eftermarknadstillverkad” länk från StrapcodeVad är det för länk du har på? Kan inte minnas att jag sett Black Bay med sådana endlinks
TackFantastiska!
Hon är ju jätteduktig!
Tack Affe de ska jag hälsaGRYMT sa grisen, bra jobbat av frugan!
Haha fan vad bra!Den bästa
Ja det är inge fel på vilja eller styrka. Hon väger knappt 10kg men lyfter iväg med tjejens 4kg träningshantel!Haha fan vad bra!
Den är grymt badass! VAd är ref på den?
Coolt! Tack.Eller hur.
Känner mig lite som en actionman.
Referensen som jag har är den japanska versionen GW-9400J-1JF. Finns även internationell version där den enda påtagliga skillnaden är att den japanska versionen har en "carbon fiber" beläggning på insidan av bandet som den internationella versionen saknar.
Tror det är enbart tjurar faktiskt. Dom kör tjurfäktning här av en humanare sort. Vi åker på ett av Rhone’s utlopp.Läste ”båtar i Camargue” först och tänkte ”men det där är väl kor?”.
Ser härligt ut oavsett!
Jobbar in i det sista. Snart möte sedan några dagar ledigt
Katten är jättebra!
Haha Borde ha kört dubbelpipa men nej den ena ligger i sin box och myser idagKör du dubbelt idag på arbetet?