Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En snygg komboKissen matchar urtavlan. Fint med vita katter![]()
Hon skulle komma och praktisera i lagårn hos mig med den pälsenEn snygg kombo, hon är helt vit, inte ett enda mörkt strå, jag är oerhört tacksam att hon är innekatt
![]()
Fem minuter där och det skulle inte gå att känna igen henneHon skulle komma och praktisera i lagårn hos mig med den pälsen![]()
Skål vännen. Kan faktiskt anslutna denna torsdag. Återkommer med bild.+11 och regn. Midsommar är här och kräver som vanligt flytande värme ...
![]()
Riktigt keeper ju.Fångade frugan göra detta, vad glad man blir
![]()
Stort grattis! Ritkgit fin, du får Ta med den på nästs gtgTar ett bad med en begagnad klocka jag fick hem idag.![]()
Den är inte trycktestad men vafan.. livin’ on the edge.
Hehe, ja, hon har fått hänga med ganska länge.Riktigt keeper ju.![]()
Glad midsommar på dej och grattis till 8000 inläggFirar mitt 8000:e inlägg med att hälsa svärfar välkommen och samtidigt önska alla härliga KSare en underbar midsommar!![]()
![]()
PS När han drar vidare åker han till Kroatien och stannar där i en månad eller så!
Inte alls avundssjuk! DS
Tack! Jag hade ju med en datejust på förra GTGn, dock på oyster. Jubilee är mkt bättre imo.Stort grattis! Ritkgit fin, du får Ta med den på nästs gtg![]()
Tack!Glad midsommar på dej och grattis till 8000 inlägg![]()