Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hehe vilket drömväder du har här blåser det riktigt kallt och regnarGod morgon Klocksnackare, ser ut som att det kan bli än helt OK midsommarafton! Blåser lite bara, men va fan, hellre det en regn!
Glad/trevlig midsommar då klocklovers!
![]()
![]()
![]()
Hehe vilket drömväder du har här blåser det riktigt kallt och regnarkänns som september eller oktober
Glad midsommar på dej själv önskar jag och kossorna. Fredagsklockan är på ser jag , riktigt fin
Jaha en olycksbroderBörjar denna midsommar med att åka till fönsterverkstan och måla några fönster!
Guuuud så tråkigt!
![]()
Blåställ på!
![]()
Fönster! NEJ TACK!
![]()
Jaha en olycksbroder!blev blåställ på en sväng för mig med,men bara en stund så jag önskar dig och alla en trevlig midsommar
!
![]()
jäklar ! tänk positivt, kunde varit värre dvs fönstret uppsatt på huset andra våning och där spricker detMen fy faaaaaaaaaan, det här händer inte! Var spänningar i glaset från stiftet, när jag målade så SPRACK glashelvetet!
Är bara vara glad och byta ut glaset, kitta om och låssas att det regnar!
![]()
![]()
Påsk med tanke på alla ägg? Jag trodde det var midsommar idag med sill och färskpotatis !Vi kokar ägg![]()
Jag måste ha ägg till matjessill annars blir jag vresig och tvärPåsk med tanke på alla ägg? Jag trodde det var midsommar idag med sill och färskpotatis !
Jag måste ha ägg till matjessill annars blir jag vresig och tvär![]()
Jag förstår, inte bra att vara "vresig och tvär" när man skall hoppa små grodorna runt midsommarstångenJag måste ha ägg till matjessill annars blir jag vresig och tvär![]()
Fusk , på östra sidan av svea rike = spöregn för närvarandeGodmorgon KS och trevlig midsommar!
Här i goa Götet skiner solen!
![]()
Det är midsommar, helt OKTänker om det är för tidigt att gå på snapsen?
![]()
det där är vad jag kallar för stadig frukostTänker om det är för tidigt att gå på snapsen?
![]()
Skit inge kul. När du är flitig och jobbar på självaste midsommarafton så händer de där, inte rättvist. Glas är ett lurigt material lika lurigt som midsommarvädret...Men fy faaaaaaaaaan, det här händer inte! Var spänningar i glaset från stiftet, när jag målade så SPRACK glashelvetet!
Är bara vara glad och byta ut glaset, kitta om och låssas som att det regnar!
![]()
![]()
Hoppas du får en bra midsommaraftonGod morgon Klocksnackare, ser ut som att det kan bli en helt OK midsommarafton! Blåser lite bara, men va fan, hellre det en regn!
Glad/trevlig midsommar då klocklovers!
![]()
![]()
![]()