Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Godmorgon!Dags och börja knega lite!
Börjar dagen med att skrapa bort färg och tar en snus som jag fått av @laketwig som han tillverkar!
![]()
![]()
![]()
Den där Certinan är ju jätte fin. Ta fram och prova den själv, du kanske gillar den!Inventerar lite bland klockorna och "hittade" en quartz Certina som aldrig används. Funderar på om den ska skänkas till någon som kanske uppskattar den bättre...
![]()
![]()
Tack!Cool! Grattis!![]()
Skulle kanske inte kommit ut som INOX-ägare...Jag kan hänga den i en tamp bakom Trajjan och låta den dansa några mil...![]()
Fantastisk klocka, som vi väl alla vet!Skulle kanske inte kommit ut som INOX-ägare...![]()
Kläder är för offentliga sammanhang!Godmorgon KS! idag blir en lunch med min moster som är på besök i Båstad men jag funderingar på om jag skall ta på mig kläder nu eller njuta av kaffet i mässingen?
![]()
Lycka till!I ett väntrum lite smått nervös inför vad läkaren kommit fram till nu efter fyra undersökningar
![]()
Hoppas du är lättstucken, det är inte jag. Har hänt att jag gått hem utan att nåt prov har tagits!Dags för PK-prov.![]()
Man vänjer sig med väntrum och att hela tiden höra att de måste ta fler prover/tester!I ett väntrum lite smått nervös inför vad läkaren kommit fram till nu efter fyra undersökningar
![]()