Hoppas på bra besked kompis!I ett väntrum lite smått nervös inför vad läkaren kommit fram till nu efter fyra undersökningar
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Hoppas på bra besked kompis!I ett väntrum lite smått nervös inför vad läkaren kommit fram till nu efter fyra undersökningar
![]()
Man vänjer sig med väntrum och att hela tiden höra att de måste ta fler prover/tester!
Hoppas att du är frisk, alternativt att det går att åtgärda!![]()
Bara bra besked!Hoppas på bra besked kompis!
Härligt!Bara bra besked!
100% frisk kommer jag aldrig bli men det har i alla fall inte blivit sämre som jag befarade
![]()
Jag skrev ju "kommer jag aldrig bli"Härligt!
Men du, 100% frisk?
Vem försöker du lura?
Du är här inne och har fler än 8000 poster!
Lustigkurre där
Ha en bra dag nu!
Fira med nåt nytt å kul!
Jäkla fin 16570 fö!
Sjukdomsinsikt är ju bra och väldigt ovanligt i våra kretsar!Jag skrev ju "kommer jag aldrig bli"![]()
Den är inte dum den där inteHar precis dragit på mig klocka, blev den här.
![]()
Gött att höraBara bra besked!
100% frisk kommer jag aldrig bli men det har i alla fall inte blivit sämre som jag befarade
![]()
HohoJag konstaterar att jag uppskattar rejäla doningar.
Syftar givetvis på Enzo, ingenting annat.
![]()
Jo, att de tål en del har vi ju sett!Fantastisk klocka, som vi väl alla vet!
Din hade riktigt snygg tavla också!
Tror att vi skulle ha varsin INOX, allihopa, skönt med en klocka som tål hårda tag!![]()
Haha! De gömmer sig när jag kommer in på HIAHoppas du är lättstucken, det är inte jag. Har hänt att jag gått hem utan att nåt prov har tagits!
Slipper PK prov så länge!
Min inte nu exakt var bilden togs, men det kan det mycket väl varaIngaröfärjan till höger i bild?
Trist med att inleda med en förlust efter uppehållet![]()
Han kan få övningsköra om den hänger bakefter.Jag kan hänga den i en tamp bakom Trajjan och låta den dansa några mil...![]()
Mässing är alltid trevligt.Godmorgon KS! idag blir en lunch med min moster som är på besök i Båstad men jag funderingar på om jag skall ta på mig kläder nu eller njuta av kaffet i mässingen?
![]()