• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Men du har väl i alla fall koll på sträckan? Efter tidigare GPS-mätningar? :D

Jag har koll, utan GPS. Fungerar i stort sett autonomt när det gäller sånt och sträckans längd var heller inte viktig för mig. Ett fint löppass som avslutades med ett dopp i ett sommarvarmt hav. GS-dykaren levererade där med.

5DDBCEED-4E52-48A0-9651-68FF7F918C5C.jpeg

7308A4B4-4B95-4204-8DD4-759EA29213AC.jpeg

8AB0139F-B8FD-438C-9F54-DC04957C3D06.jpeg

FB297732-7907-4C73-B67D-24EF17E0CDFF.jpeg

Godmorgon! Tema stålgrått fortsätter.
Cityklocka, tre kronor stämpel och har ” hackning funktion” . Vad gör jag själv då. Kaffe intages ur stålmugg för att matcha det stålgrå:cigar:
(Frihet är något gott som växer om det brukas och krymper om det icke brukas// Carl Fridrich von Weizäcket)

1C7B46B7-E250-4224-B675-B389CC73002B.jpeg

Idag blev det VHS. Hade nästan glömt hur charmigt det är med att plocka ur den stora plastklumpen ur fodralet och trycka in den i den uråldriga VHS-spelaren, den suddiga bilden och att behöva spola tillbaka manuellt. Man behöver fräscha upp minnet ibland så man uppskattar enkelheten och den höga kavliten med dagens teknik. :pompus:
Dessutom en kanonrulle! Man blir ju lite sugen på både bilar, champagne och klockor efter en sådan ;)

Tillbaka
Topp