Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Helt rätt, riktigt fin lite sugen på en sån där faktiskt. Grym vintage look![]()
Det är något visst över dom här gamla Pre Bond tycker jag.
Det här är ett tidigt exemplar med den äldre typen av krona, och det-enligt somliga-smått problematiska tvådelade boettlocket.
Den här tickar på helt inom ramen för kronometer-specarna, +2sek/24h, och klarade häromdagen ett trycktest hos urisen med fladdrande fanor och klingande spel!
Försök att hitta en automatare-dom är sällsyntare än kvartsarna, men finare, imho!Helt rätt, riktigt fin lite sugen på en sån där faktiskt. Grym vintage look
Helt rätt, åka packmoppe med flak. Men ibland så bytte man ut och fixade dit en ” soffa ” istället samt piffat upp motorn något!!!Skapar sommarminnen åt min ssc017.
![]()
Fint me Mylta!Säsongens första!
![]()
Flaka, är alltid kult!Skapar sommarminnen åt min ssc017.
![]()
Du kommer inte att ångra dig, sjukt bra klocka som passar på precis allt... Så variationen får man på köpetSå snygg! Jag måste ha en speedy...
Den var faktiskt förvånansvärt fuktig.Fint me Mylta!
Såg fina ut, frasar det om myren där också?