Kai
Silver
Riktigt sommarfräsch med vit tavla!! Vilken storlek är det på den?Inväntar lunch...
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Riktigt sommarfräsch med vit tavla!! Vilken storlek är det på den?Inväntar lunch...
![]()
Lite missvisande info ovan, jag ska på Wiens statsopera för att se Wiens Mozartorkester, så det är på operan men det är en konsertVad skall ni se/lyssna på?
Bättre med inga glipor mellan panelen så blir det varmt där och veden torkar fortare och skulle du bli utelåst av frugan för att du surfat för mycket på KS så har du vedboden att sova i![]()
Det är 36mm 116000Riktigt sommarfräsch med vit tavla!! Vilken storlek är det på den?
Men det blir nog vacker musik ändå. Klassisk misik skall (också) upplevas live.Lite missvisande info ovan, jag ska på Wiens statsopera för att se Wiens Mozartorkester, så det är på operan men det är en konsert
Det var dessvärre helt omöjligt att få tag på operabiljetter med så kort framförhållning.
Hehe...och det är inte det sämsta, har t.o.m wi-fi där! En sovsäck och ett liggunderlag är det ända som behövs!
Först då upptäcker man dynamiken och trycket i den klassiska musiken!Men det blir nog vacker musik ändå. Klassisk misik skall (också) upplevas live.
Vilken vacker plats!Svalare idag, väldigt behagligt
![]()
Jävlar vad du gnuggar @The lord! Är det inte golfbanan så är det puttövning på minigolfbanan. Creed!Slottsskogen![]()
Svårt, när man inte ze(r) bra!Här kommer en till då jag insåg att gissa djuret med uret va rätt svårt så här kommer en till!
Gissa djuret med uret
![]()
Haha nu fick du allt till de!Svårt, när man inte ze(r) bra!![]()