• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Frukost o KS i solen. Semesterlördag när den är som bäst.
/j
98E2B6F5-55B6-4010-ADAD-497089083056.jpeg

Ser ut som att veden kommer att torka bra därinne, korsdrag.....:D Jag skämtade du får säkert upp snygga väggar också på ditt projekt.//

Jodu...har försökt att övertala Los Tantos att det skall vara glest mellan panelen så att veden ska få luftigt för att torka snabbt, men hon är inte riktigt in ne på min linje dessvärre :D!

Den satt riktigt bra på dig! Hur känns det hittils? Nöjd?
Ja den känns kanon, var inne på en 42mm innan jag testade men 44 känns helt rätt nu :) jag är sjukt nöjd på alla sätt, känns som att den kommer få stanna länge! kanske en keeper tom ;) så bra i sin enkelhet men ändå väldigt annorlunda!

• Like
Reactions: Bas
Jodu...har försökt att övertala Los Tantos att det skall vara glest mellan panelen så att veden ska få luftigt för att torka snabbt, men hon är inte riktigt in ne på min linje dessvärre :D!
Ja ! Det är ju viktigare att det ser snyggt ut,funktionen räknas ju inte, eller hur var det :rolleyes:? Men du kanske kan göra en alternativ lösning, dvs på något sätt ta loss vissa läkt/plankor på ett enkelt sätt om så behovet uppstår att få torkningen av veden effektivare ! //

Bättre med inga glipor mellan panelen så blir det varmt där och veden torkar fortare och skulle du bli utelåst av frugan för att du surfat för mycket på KS så har du vedboden att sova i ;)

Tillbaka
Topp