Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
En fyraochenhalva?
Om du hade varit man, hade denna bild icke setts med blido... Misstänker jag![]()
Beater on the go![]()
Är till och med mer än 4år eftersom att nästa vm spelas på vintern.Sitter nere vid havet med en sån där känsla - Va’? 4 år till nästa VM. Tack för fin underhållning i sommar, och grattis Frankrike!
@Stroboman sitter för närvarande på ett gediget lager av vintage myggolja från Vietnam.![]()
Önskar jag hade lite myggmedel...
Myggolja ifrån Vietnam och en machete hade gjort susen@Stroboman sitter för närvarande på ett gediget lager av vintage myggolja från Vietnam.
M.a.o 'Det riktiga skitet'
Ja, det är f-n sant alltså, nov-dec 2022. Kvartsfinal på Luciakvällen, storbildsskärm på ScandinaviumÄr till och med mer än 4år eftersom att nästa vm spelas på vintern.
Det vet duMyggolja ifrån Vietnam och en machete hade gjort susen![]()
Svårt att neka till det!@Stroboman sitter för närvarande på ett gediget lager av vintage myggolja från Vietnam.
M.a.o 'Det riktiga skitet'
Du får ta och skicka en flaska till @Xalle vetjaSvårt att neka till det!
Repellant insect, är namnet, funkar på ALLT med fler än fyra ben!
Detta är midvinter temperatur hos mig.... Notera att det är i skuggan.32 grader vid kusten, fullständigt vidrigt![]()
Jag lider med digDetta är midvinter temperatur hos mig.... Notera att det är i skuggan.
![]()
Flaskorna är inte farliga...