Husse
Pandion
Sauna har vi haft på balkongen hela dan...Sauna dags!![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sauna har vi haft på balkongen hela dan...Sauna dags!![]()
Det är sauna precis överalltSauna har vi haft på balkongen hela dan...![]()
![]()
Ja, just det. 21 november 2022 till 18 december. Då är det alltså minst 8 år till ett RIKTIGT VM.Är till och med mer än 4år eftersom att nästa vm spelas på vintern.
Inte sett den tidigare, hur snygg som helst ju! GRATTIS!Sista natten för denna helg![]()
![]()

Tänk vilken folkfest det blir när man ska träffas ute och kolla på matcherna.Ja, just det. 21 november 2022 till 18 december. Då är det alltså minst 8 år till ett RIKTIGT VM.
Vilken bild!
Fantastisk bild!
TackInte sett den tidigare, hur snygg som helst ju! GRATTIS!![]()
Trams. Finns inga keepers för oss flipp-tokigaTackjag är sjukt nöjd! Kan fan vara en keeper
![]()
Visst är det så!Det är sauna precis överallt![]()
Fantastisk kväll, moder natur från sin bästa sida.Vilken bild!
Tack, overklig kväll!Fantastisk bild!
In i en bastu med dig snarast, då känns ute klimatet svalt som jämförelseSauna har vi haft på balkongen hela dan...![]()
![]()
Tack Stroboman. Norrlands-magiDenna bild kan vara bäst ever!
Magnifik!![]()
Svea är en mycket vacker represen-tantHar tagit en kall... hunn å jag försmäktar ändå i nattvärmen. Men Svea tickar glatt på... Väl hemma så blev det ju tvunget att byta klocka.![]()
![]()
Ska bli kul och seTackjag är sjukt nöjd! Kan fan vara en keeper
![]()
Jag tror inte det röktes så mycket konstigare saker än Prince och Lucky Strike... tiden och modet var som det var. Framtidens generationer får säkert oja och skratta åt vad vi gjorde 2018.Svea är en mycket vacker represen-tantför -70 talet!
Undrar stilla vad som röktes på designavdelningarna på den tiden!
OBS!
Allt var inte bättre förr...
Underbar bild!Jag tror inte det röktes så mycket konstigare saker än Prince och Lucky Strike... tiden och modet var som det var. Framtidens generationer får säkert oja och skratta åt vad vi gjorde 2018.
Men 70-talet var ju något extra... och grönt är skönt.
![]()
Blott en simpel 2.0 TID, det är dock inget som bekommer mig, helt underbar bil!V6?
Går fint har jag för mig!
Åh!Blott en simpel 2.0 TID, det är dock inget som bekommer mig, helt underbar bil!![]()