Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Full fart från tidig morgon!Finhyvlar.
God morgonGod morgon KS!
Efter lite regn i går, är allt som vanligt igen...
Ja, KopparhattenMycket vackert! Söderåsen?
Godmorgon.Godmorgon Klocksnackare!
Bytt till dagensklocka!
Solen och avsaknaden av regn fortsätter!
Ha en bra dag klocklovers!
Morn Morn
Godmorgon! Vad står på agendan idag månnetro? Solen skiner ju!
Bra funderingar där, de är på måndagar man kläcker livsideernaMåndag morgon. Jösses vad färdig man känner sig med yrkeslivet. Funderar på att sadla om och bli pilot eller trädgårdsmästare. Fick mersmak när jag planterade klotlönnar hemma hos föräldrarna i helgen....
Snygg tavla, mina hemtrakter. Gillade även de med båtarna.Har precis hängt upp den enda tavla från min fars hus som både är värd något och betyder något. Uppsalamotiv målat av Jonas Lindkvist som en present till min farfar på hans 50-årsdag.
Problemet är vad jag ska göra med med alla andra oljemålningar? Några exempel på dom mindre ...
Fint med molnigt väder. Tänkte på en sak imorse lär nog inte blivit försäljningsrekord på gräsklippare i år18 grader och moln vid rökstenen, det är vad jag kallar svensk sommar