C
Coach
Guest
Mot jobbet med stålis gshock.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ja precisFin klocka och fin hund! Är det en flat?
Alla ser ju riktigt välmålade och fina ut. Du hittar säkert en plats!Har precis hängt upp den enda tavla från min fars hus som både är värd något och betyder något. Uppsalamotiv målat av Jonas Lindkvist som en present till min farfar på hans 50-årsdag.
Problemet är vad jag ska göra med alla andra oljemålningar? Några exempel på dom mindre ...
BCF-auktion?!...
Problemet är vad jag ska göra med alla andra oljemålningar? Några exempel på dom mindre ...
Lindkvisten var fin!Har precis hängt upp den enda tavla från min fars hus som både är värd något och betyder något. Uppsalamotiv målat av Jonas Lindkvist som en present till min farfar på hans 50-årsdag.
Risken är att de kursarFint med molnigt väder. Tänkte på en sak imorse lär nog inte blivit försäljningsrekord på gräsklippare i år
Eftersom jag jobbar där jag jobbar...Har precis hängt upp den enda tavla från min fars hus som både är värd något och betyder något. Uppsalamotiv målat av Jonas Lindkvist som en present till min farfar på hans 50-årsdag.
Det är ju behagligt att ha skjutningarna på håll!Väntar på tåget ifrån Landskrona.. skithåla. Andra gången på ett par månader det har varit skottlossning nedanför lägenheten. Denna gången sköt de upp mot balkongen brevid.. Skönt att ta sig hem till Malmö, där är iaf skjutningarna längre bort från mig :S
Då har du något att bocka av nu innan sommaren tar slut! Är glad nu att pappa präglade mig med fiske som barn, nu uppskattar man det verkligen när man väl gör det.Grymt avis jag blir, var alldeles för länge sedan jag var och fiskade, trots att jag har vatten inte långt ifrån där jag bor!
Wow! Stort grattis till er alla. Nu kommer den där magiska tiden.
Ps. Black Bay GMT ligger väl bra till som klocka till nya grabben.
Några sem dagar kvar denna omgång. Sen jobb i två veckor och så sem två veckor igen. Tar en kaffe för att kontemplera över det