Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tackar ödmjukast nu blir sinnena klarare ett tag framöver
Haha det har du faktiskt rätt iHar man inte badat i år så lär man aldrig göra det
vi har tagit badkrukan till en ny nivåHar man inte badat i år så lär man aldrig göra det
Badat?vi har tagit badkrukan till en ny nivå
Hm, ibland känns det som att radioaktivt nedfall vore bättre än dammet från gammalt bös, som hö, spån och sork/råttskitsindränkta möbler och mattor!Får man vara med i klubben @Stroboman @Affe
Havredamm från 1975 urstädat.
Mask var ett måste, (radioaktivt nedfall som farsan säger)slitvargen fick tjänstgöra
Explorer II är jätte fin!Hm, ibland känns det som att radioaktivt nedfall vore bättre än dammet från gammalt bös, som hö, spån och sork/råttskitsindränkta möbler och mattor!
Härligt att du slipper Ingyn!
Har du sett denna alldeles utmärkta klocka!
Jag har iallafall doppat fötterna i Göta kanalvi har tagit badkrukan till en ny nivå
Fan!Jag har iallafall doppat fötterna i Göta kanal
Jag gick i till knäna, visst fan det var ju ifjol...Jag har iallafall doppat fötterna i Göta kanal