Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Man kan ju inta göra rätt alla gånger, eller hur!// Trevlig kväll
det är ju inte Österlen iallafall!//Påväg hem efter en heldag på ett relativt känt badställe någonstans i europa, någon som kan se vart?
(Och ja jag blev bränd av en manet)
Fredagsmiddan
Lite finare " Ungkarlsinspirerad lunch" //Fredagsmiddan
Frun är hemma nuLite finare " Ungkarlsinspirerad lunch" //
Ok, det blir lite mera finess då på upplägget ,eller ? //Frun är hemma nu
Ja precis hon är en aningen duktigare än migOk, det blir lite mera finnes då på upplägget ,eller ? //
På matlagning ,eller....?// Trevlig kvällJa precis hon är en aningen duktigare än mig
Varför samla på kartonger? //Då var det dags igen, denna gång är det Stella som bjuder upp till skratt
Vad är det med katter ock kartonger...
Den pojken blir det ordning på om han har ett så fint ordförrådDet är väl fan att man inte kan plåta klockan i fred. Men så var hans första ord ”klocka” visserligen.
Precis! Kan om jag vill. Men pommes i ugn är bra underskattat så man får passa på när man är ensam hemmaPå matlagning ,eller....?// Trevlig kväll
Precis! Kan om jag vill. Men pommes i ugn är bra underskattat så man får passa på när man är ensam hemma
Nästa ut är Freya!Då var det dags igen, denna gång är det Stella som bjuder upp till skratt
Vad är det med katter ock kartonger...
Nja, kartongen ska ut till återvinningsboden, men helst utan katt!Varför samla på kartonger? //