Cantona!Ner med kragen om den inte är ironisk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Cantona!Ner med kragen om den inte är ironisk
JissesCantona!
Påväg hem efter en heldag på ett relativt känt badställe någonstans i europa, någon som kan se vart?
(Och ja jag blev bränd av en manet)
Blue Lagoon, Malta?Ca 300 mil därifrån
St peters pool på malta, halvt rättBlue Lagoon, Malta?
I-landsproblemTrött som fan på hotellrummet...pallar inte resa mig men behöver gå o äta middag :/
( fånga dagen ,men på vilken av Urban deli ställena?)" carpe diem, quam minimum credula postero" //Carpar diem på urban deli
Godmorgon//God morgon KS solig morgon, dags att gå till lagårn i vanlig ordning och dags att ta av sig Omegan. Får snart börja införa Seamaster även på lördagar för gu vad jag älskar denna.
Hoppas alla får en fin lördag
Dricker i förebyggande syfte,det kanske blev lite för mycket vitt vin till räkorna//Det börjar blåsa upp till busväder!
17 grader och 10m/s och ökande. Det är sydlig vind iaf!
Izak och husse har haft räkfrossa!
Törsten kommer som ett brev på posten!
Martin o Co?Ny planka som man slagit på hela kvällen
Lite oordning i koledet//Sen till jobbet högertrafik som gäller
Har läst något att om man känner till reglerna får man bryta dem
Det är en omkörning du ser längre fram i ledetLite oordning i koledet//
Aha! "Filbyte" och tränga sig före till laudugården och gofrukosten....//Det är en omkörning du ser längre fram i ledet
Godmorgon//God morgon alla!
Här blåser det och tempen har klättrat till 14 grader. Himlen är vacker i dag, härligt blå med fina små moln, blåsten gör dock att det är brottommoln