Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Tror det är en fint från din sida, du kan ju inte sätta upp elstängsel med en Cartier automatare.Vill du veta en hemlis? Du suktar mig mer med din Cartier Santos än ingyn. Inte vågat tala om det innan med risk för spam
Binz är en trevlig badort.Lite käk i Binz. Schnizel är alltid gott.
Låter som det kan bli bra!Blev lite strulig dag detta, sen middag
Detta blir spännande!
Den här maträtten har aldrig gjorts tidigare, tror jag...
Lät inspirationen komma längs vägen!
Kyckling soltorkade tomater, oliver och kycklingbuljong. Lite kryddor och sedan ska jag slänga i creme fraiche!
Håll tummarna!
Vilken film?Tycker klockan matchar lördagsfilmen.
Ha, ha, där ser man, men njae...kanske inte i detta forum .
Spännande!! Där missande man något!Jag och buLLen ligger och kollar på kunskapskanalen om sökandet efter Djingins Khans grav.
Finns på SVT Play!Spännande!! Där missande man något!
Tack för uppmuntranLåter som det kan bli bra!
Tack!Finns på SVT Play!
Otroligt sevärt!
...kryper under lakanet för att äntligen få vara dig själv en stund!Gästerna har gått och frugan tittar bort en stund. Vad gör man...;-)
Kallas ”RicVins happy moment”....;-)...kryper under lakanet för att äntligen få vara dig själv en stund!
Postar en bra bild på en supercool klocka. Mao något som vi KSare anser vara fullt normalt!Gästerna har gått och frugan tittar bort en stund. Vad gör man...;-)
Låt dem komma bara. Jag är redo och lovar att inte ge mig utan kamp!!!Postar en bra bild på en supercool klocka. Mao något som vi KSare anser vara fullt normalt!
Men omgivningen i övrigt undrar om du, jag eller nån annan av oss borde hämtas i långärmad tröja av några trevliga unga män!
Ja, samma här!Låt dem komma bara. Jag är redo och lovar att inte ge mig utan kamp!!!
Grattis!Gifte mig precis.. Aquis fick följa med..
Ahh, är väl typ såGrattis!
Bara det roliga kvar nu!