• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Jag är inte den som klagar på att vi haft en så otroligt varm sommar, men nu känns det fruktansvärt mysigt att tända upp bastun när det faktiskt är "lite" ruggigt ute. Suget har inte riktigt funnits när det varit 25+ sedan maj. Men får svida om till något vattentätt när den blivit varm såklart.
20180812_171602-01.jpeg
Underbar känsla att krypa ner under filten i soffan, nu känns det att hösten är på väg
 
Jag är inte den som klagar på att vi haft en så otroligt varm sommar, men nu känns det fruktansvärt mysigt att tända upp bastun när det faktiskt är "lite" ruggigt ute. Suget har inte riktigt funnits när det varit 25+ sedan maj. Men får svida om till något vattentätt när den blivit varm såklart.
20180812_171602-01.jpeg
Blir nog en här med :)
 
Känns inte rätt att visa upp några billiga reklamklockor i plast! :happyhappy::D:cool::banghead::bag:
Helt ärligt, om dom inte vore skeleton skulle jag älska dessa fantastiska klockor!
Men nu är det helt meningslösa med sin otydbara design!
En super cool klocka som sitter hur bra som helst på Handleden! Som tur är har alla inte samma smak, därför RM tråden här heter
”Richard Mille - För oss som förstår” ;)
 
Tillbaka
Topp