Pansarskott
Basic
Ett söndagsjärn ska man unna sig..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Jösses vad bra den där är.Kebabdags!
Berätta gärna mer om den här! Jag har två som inte fungerar liggandes som jag plockade upp på en loppis för något år seda. Värt att rädda?Läser lite.
Vad är det för mysig ekvation?Ska räkna lite
Taylorapproximation.. finns roligare sysslor en söndagkväll :/Vad är det för mysig ekvation?
Längesen man såg en sån bild från dig. Tänkte om du tappat stingetJo jag vet att det är söndag, men va fan, det blåste kallt idag också när jag var ute med hundarna nyss. Dessutom hade jag bara en skitskvätt kvar i flaskan ...
Tack, det får jag googla.Taylorapproximation.. finns roligare sysslor en söndagkväll :/
Vad är detta för klocka?Läser lite.
Detta är Olech & Wajs en juvels kronograf från det glada 70-talet.Vad är detta för klocka?
Jäkla cool klocka!Detta är Olech & Wajs en juvels kronograf från det glada 70-talet.
Uppdatering från 80- årskalaset.
Eget 80 årskalas
Kunde inte låta bli, du bjöd på denTack och lov så var det grannens!
Alla gör självmål nån gång!Kunde inte låta bli, du bjöd på den
Alla gör självmål nån gång!