• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Enfant Terrible

Patek
Friends Of KS
2-Faktor
20180815_074935-01.jpeg

Fortsätter med tudorn
 

Husse

Patek
Direktrapport från sjuksängen!
Ronden har varit här. Läkaren, en äldre, mycket behaglig herre, har bestämt att köra både hängslen och livrem!
Kommer att gå göra både ultraljud och kärlröntgen under dagen, med mycket tur hinner jag hem i dag!
Mitt vackra hotellrum! :D
697C8D99-8194-46AF-820E-0204B46CBB4D.jpeg
 

hepanter

Patek
2-Faktor
Direktrapport från sjuksängen!
Ronden har varit här. Läkaren, en äldre, mycket behaglig herre, har bestämt att köra både hängslen och livrem!
Kommer att gå göra både ultraljud och kärlröntgen under dagen, med mycket tur hinner jag hem i dag!
Mitt vackra hotellrum! :D
697C8D99-8194-46AF-820E-0204B46CBB4D.jpeg
Hoppas du har tur och kommer hem igen. De härligt stilrena sjukhusmiljön. Man har snart gått igenom rummet med blicken. Analyserar kablar och nån skitfläck på väggen, hur lampknappatna ser ut mm. Tur du har klocksnack så du kan slå ihjäl lite tid iaf. Krya på dej vännen
 

Husse

Patek
Matilda är iklädd en oskuldsfull vit klänning, men egentligen är hon 25+ och har hängt i en av stans bättre butiker i hela sitt liv. Inga bekymmer där.
Men du, är du krank? Har missat det helt.
Jo, befinner mig på kardiologen, Sundsvalls sjukhus. Det är ”nåt som inte stämmer” så nu kör vi hela paketet med undersökningar!
Synd att man inte har nån OBD 2 kontakt :D
Klagar inte, säger som morfar, här är man aldrig värst! :)
Ha det, vi syns!
 
Topp