Fortsätter med tudorn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
I så fall vill jag bli intervjuad!Tudor BB 36 och jag kör intervjuer på löpande band
Norge ska man bara titta på och resa i, inte äta eller dricka i. Det är så dyrt att man blir full i skratt!
Dricker helt orimligt dyr öl på OSL. Miami here I come!
håller tummarna för att du får komma hem under dagenDirektrapport från sjuksängen!
Ronden har varit här. Läkaren, en äldre, mycket behaglig herre, har bestämt att köra både hängslen och livrem!
Kommer att gå göra både ultraljud och kärlröntgen under dagen, med mycket tur hinner jag hem i dag!
Mitt vackra hotellrum!
Hoppas du har tur och kommer hem igen. De härligt stilrena sjukhusmiljön. Man har snart gått igenom rummet med blicken. Analyserar kablar och nån skitfläck på väggen, hur lampknappatna ser ut mm. Tur du har klocksnack så du kan slå ihjäl lite tid iaf. Krya på dej vännenDirektrapport från sjuksängen!
Ronden har varit här. Läkaren, en äldre, mycket behaglig herre, har bestämt att köra både hängslen och livrem!
Kommer att gå göra både ultraljud och kärlröntgen under dagen, med mycket tur hinner jag hem i dag!
Mitt vackra hotellrum!
Bättre för mycket än för lite undersökningar.Direktrapport från sjuksängen!
Mitt vackra hotellrum!
Hur gammal är Matilda, egentligen?Jobbar första gången på typ sju dagar. Känns ovant.
Jag och guld-Tissoten tallar på Matilda.
Matilda är iklädd en oskuldsfull vit klänning, men egentligen är hon 25+ och har hängt i en av stans bättre butiker i hela sitt liv. Inga bekymmer där.Hur gammal är Matilda, egentligen?
Finns det nån anledning till oro?
Jo, befinner mig på kardiologen, Sundsvalls sjukhus. Det är ”nåt som inte stämmer” så nu kör vi hela paketet med undersökningar!Matilda är iklädd en oskuldsfull vit klänning, men egentligen är hon 25+ och har hängt i en av stans bättre butiker i hela sitt liv. Inga bekymmer där.
Men du, är du krank? Har missat det helt.