Å yes,Å yes, Å yes!//Nipponska flottan har siktats vid Djurgårn (åboj, åboj, åboj!).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Å yes,Å yes, Å yes!//Nipponska flottan har siktats vid Djurgårn (åboj, åboj, åboj!).
Affe. I helgen så såg jag en vedhög staplad på en tomt. Denna vedstapel var ett konstverk ! Av ljusare vedträd "ändar" så hade ägaren format ett hjärta mot de mörkare vedträd omkring. Lite pyssel med andra ord.
Såg snyggt ut, men när man väl startar att använda veden så gråter dom nog. //Härligt när folk lägger ner tid och själ på något så simpelt som att stapla ved!
Krya på dig!Maten ser mycket sämre ut än vad den är!
Tryck/smärta vid andning och jättesvullna ben.
Ska ultraljuda och ta hjärtsviktsprov i morgon. Har redan blivit informerad om pacemaker, vet inte vad jag ska tycka...
Pizzaugnen paj?Leker elektriker
Pizzaugnen paj?
Inget materiellt av värde som skadades.Usla bilder men precis bevittnat en bilkrock
SantInget materiellt av värde som skadades.
Godmorgon Affe !Godmorgon Klocksnackare!
Bytt till dagens klocka!
Svårt att hålla sig från GMT, och framför allt denna med matt tavla och målade index.
Ser ut att bli en fin dag, men satan så kallt vi börjar ha om nätterna. Var inte länge sedan vi hade 20 typ, dygnet runt!
Ha en bra dag klocklovers!
Godmorgon! // Tre generationer som har satt i "jobb" idag. Frågvis som jag är, hur lång tid tar det att mjölka din ko-besättning en normal morgon?
Jobbklockam på
Godmorgon
Lite annorlunda morgon idsg. Blir mjölkning bara nån timma sen byter farsan av. Ska på möte med skolan och våran äldsta grabb som ska börja nästa vecka. Blir spännande för honom
Ja precis tre generationer är det mest lönsamma på en gårdGodmorgon! // Tre generationer som har satt i "jobb" idag. Frågvis som jag är, hur lång tid tar det att mjölka din ko-besättning en normal morgon?
Jag själv är i full gång att förbereda min "undercoverdag" och skall om en stund iväg.
KramGod morgon KS!
Har ingen aning om väder eller vind!
Ligger i ett behandlingsrum utan fönster!
Har precis lämnat prover, jäkla ställe att ta dom på...
Ha det fint allihop, hoppas på hemgång i dag!
Låter verkligen trist hoppas du får komma hem idag.God morgon KS!
Tack!
Krya på!God morgon KS!