Ava, jo men major spelare i alla fallNä inte direkt,men Alexander Björk är med tror han ligger 70-80 på världsrankingen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ava, jo men major spelare i alla fallNä inte direkt,men Alexander Björk är med tror han ligger 70-80 på världsrankingen.
Eller var det han Alexander Bard?Ava, jo men major spelare i alla fall. Eller var det den andre Björk?
Äter min nu, sent också! Middagstimmen får jag se mig blåst påKäkar sen LUNCH, hatar sena LUNCHER!
![]()
![]()
Nu har vi klarat av extra provtagning!
Verkar bli kvar här ett tag, träffat en överläkare som inte vill skicka hem mig än.
Har startat tre nya utredningar på mig i dag!![]()
![]()
Nä, dom får inte spela i shortsEller var det han Alexander Bard?![]()
Sämre lunchdejt har man haftLunch med den här fina
![]()
Jag har rätt dålig koll på det faktisktAva, jo men major spelare i alla fall. Eller var det den andre Björk?
KryaNu har vi klarat av extra provtagning!
Verkar bli kvar här ett tag, träffat en överläkare som inte vill skicka hem mig än.
Har startat tre nya utredningar på mig i dag!![]()
![]()
KS räddar mig från värsta tristessen!Bra att dom ör noggranna. Hur går det med att slå ihjäl tiden? Måste vara långtråkigt!
![]()
Fick precis en liten hög papper att läsa genom.
Bra jobbat![]()
![]()
Vi lämnade blod.