Lägg av, de är vidrigaGe dig!
Det är en, för oss, ofarlig snok!
Hade du däremot varit en sork...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Lägg av, de är vidrigaGe dig!
Det är en, för oss, ofarlig snok!
Hade du däremot varit en sork...
Grymt snyggHemma efter ha fikat med en kompis som hade sitt "ny" förvärv med sig om jag fick prova och dreglar över... 1665
Den får mig att längta tillbaka till min cartier santos.. fasiken vad skönt det är med en mindre klocka! Hehe, vart mest maskiner.. stod för många tjejer vid de fria vikternaMed betoningen "liten" på de armarna haha! Ser fram emot lite tunga böj i de tofflorna
Pelicase för en hel samling klockor?Har paketöppning!
Verkar ju vara riktigt schysst!
Nya bud!
Tack för allt stöd!
KS är ett fantastiskt forum fö oss klockdårar!
Verkar bli kvar här ett tag, är inte så frisk som jag trodde
Ska snart byta klocka, piggar väl upp lite grann iaf!
Ska få flytta från behandlingsrummet till en riktig sal.
På patienttavlan har dom bytt min text från HEM till Vidare provtagning.
Blä!
Bra med lite extra plats om man handlar något när man är ute och reser. Jag köpte ytterligare en storlek större (91 L), men så reser jag också med barn.Perfa! Kanske var onydigt stor (57L) för att bara åka på en veckas semester . Men kan vara bra när man åker iväg på en längre resa nästa gång kanske .
Galet bra!Hemma efter ha fikat med en kompis som hade sitt "ny" förvärv med sig om jag fick prova och dreglar över... 1665
Hur många armbandsur rymmer denna tingest ?Har paketöppning!
Verkar ju vara riktigt schysst! Ska jag bara få tag på en resa också, som det känns nu, så lutar det år Grekland .
Jag hoppas att de inte behöver vara kopplade!Ute och rastar familjen lite
Ja,det är ju en sub så den tål ju vatten!
Wow! Det där kan va bland det snyggaste rolex uren jag skådat!
Bästa vintage jag sett på länge
STENHÅRD!
Grymt snygg
Galet bra!
Nej Frugan och dottern får springa fritt idagJag hoppas att de inte behöver vara kopplade!
Jag gillar din vänJa den är helt komplet med låda och cert plus papper från alla service och den är från 1974 uttagen i Shanghai en ägare före min kompis.... nu letar han efter en pepsi... givetvis uppmuntrar jag honom att köpa fler vintage rolex så jag får känna... samma vän som har en vintage panerai
Snacka om true to watchDags att ta sig ut i skogen för lite klättring.
Om jag ser den där klockan så morsar jagKäkar tapas i Palma
Grattis, cleant med vit tavla!Myser med nya