Äter min nu, sent också! Middagstimmen får jag se mig blåst på
Hehe...bättre sent än aldrig iaf, har hänt att man gått hela dagen utan käk ibland!
Jaja...hoppas att det smakade bra mannen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Äter min nu, sent också! Middagstimmen får jag se mig blåst på
De här löser sig ju! <3
Tack för allt stöd!
KS är ett fantastiskt forum fö oss klockdårar!
Verkar bli kvar här ett tag, är inte så frisk som jag trodde
Ska snart byta klocka, piggar väl upp lite grann iaf!
Ska få flytta från behandlingsrummet till en riktig sal.
På patienttavlan har dom bytt min text från HEM till Vidare provtagning.
Blä!
Hoppas och tror att du är i goda händer. Bra med klockbyte. Omväxling förnöjer.
Tack för allt stöd!
Blä!
Med betoningen "liten" på de armarna haha! Ser fram emot lite tunga böj i de tofflornaSpontan sväng i på gymmet, där av badtofflor.. lille terroristen på armen.
Den som väntar på något gott, väntar aldrig förlänge!
Fakk...va jag hatar det uttrycket !
Detta klarar du din kämpe!!! Håller mina tummar för snabbt tillfrisknande. Du är i goda händer där inne och bra med ordentlig utredning. Kram på dej
Tack för allt stöd!
Blä!
Vådliga eller vågiga , oavsett klocka tål detPreparering inför vådliga äventyr idag - g shock får det bli
Jaha,då får du gilla läget när de säger så.Nu har vi klarat av extra provtagning!
Verkar bli kvar här ett tag, träffat en överläkare som inte vill skicka hem mig än.
Har startat tre nya utredningar på mig i dag!
Sponsrad av Jonny,s!Käkar sen LUNCH, hatar sena LUNCHER !
Ja,det är ju en sub så den tål ju vatten!Hemma efter ha fikat med en kompis som hade sitt "ny" förvärv med sig om jag fick prova och dreglar över... 1665
Usch, inget roligt att ligga inne, men är det det som krävs för att det ska vända åt det bättre så är det bara att bita ihop! Krya på dig nu!
Tack för allt stöd!
Blä!
Wow! Det där kan va bland det snyggaste rolex uren jag skådat!Hemma efter ha fikat med en kompis som hade sitt "ny" förvärv med sig om jag fick prova och dreglar över... 1665
Detta är iaf de närmaste jag kan komma med min hundJag och hundarna väntar på att frun/matte ska komma hem strax. Ingen kan sitta på en trapp som Kelly ...
Nice try!Detta är iaf de närmaste jag kan komma med min hund
Återfallsförbrytare ,jag menar svårt att slita sig från en stilfull klockmodell...Myser utomhus med nya Speedmastern. Min tredje och förhoppningsvis sista speedmaster.
Bästa vintage jag sett på längeHemma efter ha fikat med en kompis som hade sitt "ny" förvärv med sig om jag fick prova och dreglar över... 1665
Kloka ordÅterfallsförbrytare ,jag menar svårt att slita sig från en stilfull klockmodell...
STENHÅRD!Hemma efter ha fikat med en kompis som hade sitt "ny" förvärv med sig om jag fick prova och dreglar över... 1665