• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Är en väldigt trevlig känsla när bilen blir så där fin som den ska vara :) utan kalksroppar och annat som stör.

Skapligt less man blev när man kommer hem glas och nöjd och årets skyfall kom... :(
F32E3CEB-38BC-4F7A-807F-DDB15B937CB1.jpeg
Trollen gråter! Sånt händer, men det behövs ju lite regn efter denna torra sommaren:facepalm:

IMG_0564.JPG
Närbild....
IMG_0561.JPG
.. and the backside. Dax att lämna den soliga sidan av lägenheten och sätta sig på cykeln och styra mot närbutiken. Frun kräver ju ett dukat bord när hon kommer hem. Jag gör ju ingenting på dagarna, (ha ha ha )så det ligger på min lott att fixa kvällsmaten//:nailbiting:

Jag jobbar här 5 månader om året,var brukar ni semestra när ni är här?
Det var min fru och mina svärföräldrar som introducerade Kroatien för mig!
De har åkt hit med husbil sedan mitten av -80 talet.
Vi har varit på Istrien, runt Poreč!
Riktigt blått vatten och klippstränder, badskor ett måste!
Staden erbjuder god mat och fantastisk glass!
Vi har ven besökt en del grottor (karstgrottor) med fantastiska droppstensformationer och endemiska olmar.

Det börjar arta sig. Mycket kvar, innan stommen skall flyttas och resas upp?
Ja nu börjar man nästan se slutet.
Håller på och borrar för klämmlisterna nu där duken ska fästas. Måste skaffa lite mer brickor sen sätta dit duken. De mest spännande är att resa upp den här pjäsen. Blir att hålla den med traktorn med förlägningsgafflar sen ha en vinsch uppe på skullen och vincha den sista biten upp. Dock måste jag flytta på några stockar i taket för att få upp den i mellan sen flytta tillbaka stockarna o göra fast dom igen. Men de får bli nästa vecka:)

Ja nu börjar man nästan se slutet.
Håller på och borrar för klämmlisterna nu där duken ska fästas. Måste skaffa lite mer brickor sen sätta dit duken. De mest spännande är att resa upp den här pjäsen. Blir att hålla den med traktorn med förlägningsgafflar sen ha en vinsch uppe på skullen och vincha den sista biten upp. Dock måste jag flytta på några stockar i taket för att få upp den i mellan sen flytta tillbaka stockarna o göra fast dom igen. Men de får bli nästa vecka:)
Tänk bara på "arbetsmiljön" Inga skador där...

Tillbaka
Topp