Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Inspekterar den nya luftvärmepumpen vi fick installerad idag!
Den gamla gick söner i våras, när isblocken föll från taket från ca 10m.
Fick du någon ersättning från försäkringsbolaget, på denna tråkiga händelse!Eller fick då stå för fiolerna själv.?
Triple IPA är najz, måste köpa efter jobbet!Ölsläpp idag. Känns märkligt att stå och köa utanför Systemet innan de öppnar.
Hoppas den ska vara bra! Ändå 10,5%, hoppas det är väl maskerat, men det brukar ju kunna gå med IPA. Alltid kul med nya ölsläpp!Triple IPA är najz, måste köpa efter jobbet!
Jepp, provade ett gäng amerikanska Triple IPA på fat på 10,5%-11% för några veckor sedan och det var riktigt bra. Poppels gör ju bara världsklass öl så jag gissar på en höjdareHoppas den ska vara bra! Ändå 10,5%, hoppas det är väl maskerat, men det brukar ju kunna gå med IPA. Alltid kul med nya ölsläpp!
Du kämpar på, men du tar väl snart lite ledigt.Eller hur//
Har några såna på jobbet.
Lunch!! Kycklingfilé på burk
Ja ,glöm inte bort att träna,men bara i liten form.Det är ju en ledighet du skall ha//Stämmer, åker inom dom närmaste veckorna! Ska bli såååå gött, att inte göra någonting !
Förutom att träna lite som är tanken!
Ser rogivande ut,vilket jag utgår ifrån att det är//
Med andra ord, strids-sova!// Jag själv sitter ute på balkongen och lyssnar på "pod". samt kollar på Klocksnack Funderar på att hämta någon form av dryck.Sen lunch idag också!
Hade semin så lunchen blev framflyttad och middagsluren komprimerad. En kvart hinner man kanske blunda iaf
Du har ju några i hagen, dvs kofötter......Letar efter en kofot varför ska alla verktyg försvinna?
QUOTE="LESA, post: 2456026, member: 7312"]
Speciellt när man får nappSer rogivande ut,vilket jag utgår ifrån att det är//
jag hoppas att det blir napp ofta.Speciellt när man får napp