Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ohhhh! Den nya trippel-ipan! Spännande! Lägger du ut en ny bild sen när du tömt kylen?Gör sig redo.
Den där måste provas! Session IPAn är ju riktigt fin. Gått en del "Passion" under sommaren också, tillsammans med personliga favoriten Fatamorgana.Gör sig redo.
Den nya ser seriös ut, ger förhoppningsvis lite bättre värme i vinter än den gamla!Inspekterar den nya luftvärmepumpen vi fick installerad idag!
Den gamla gick söner i våras, när isblocken föll från taket från ca 10m.
Tycker glaset ger plexikänsla, verkligen tilltalande!Njuter av en sista dag i Mallis innan första jobbveckan drar igång. Tycker för övrigt storlekshetsen över Black Bay i 41mm är överdriven. Trivs mycket bra med min GMT
Det gör det alltid!Kroatien levererar
Ser onekligen ut som om hunden rastar dig!Rastar hund, eller det kanske är tvärtom
Oklar tidshållning på den Klockan ..eller de kanske bara är en gammal bild?Jag borde inte....
Ja jag misstänker det jag medSer onekligen ut som om hunden rastar dig!
Härligt!Bjässe!
Bilar behöver viss omvårdnad då och då. Handtvätta bilen är ibland en trevlig terapi och avkopplande//Tvättar bilen
Gröna fingrar bäres passande//Tippen.
Vikt? Skall den återvinnas eller förbrukas. (Smörstekt abborre!)Härligt!
Sällan man ser riktigt stora abborrar
Jag jobbar här 5 månader om året,var brukar ni semestra när ni är här?Det gör det alltid!
Verkligen! Över kilot var den!Härligt!
Sällan man ser riktigt stora abborrar
Är en väldigt trevlig känsla när bilen blir så där fin som den ska vara utan kalksroppar och annat som stör.Bilar behöver viss omvårdnad då och då. Handtvätta bilen är ibland en trevlig terapi och avkopplande//
Det börjar arta sig. Mycket kvar, innan stommen skall flyttas och resas upp?Jobbar på med silon