Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Böt kräftskiva mot djursjukhus akut. Hittade katten skadad bredvid vägen precis när vi skulle hoppa in i bilen, antagligen påkörd. Nu är det bara att hoppas att det inte är så farligt.
![]()
He, som mig då!Torsten är en kämpe haft lite strul med hälsan men mår nu mycket bra! Han finns alltid nära och skänker mycke kärlek![]()
Tur man har gäster och kalas ibland annars så skulle man inte städa lika braGäster ikväll så då får man akutstäda! Toaletten t.ex. blev så blank så det nu går att spegla sin klocka i denDock inga klocknördar som kommer ikväll
![]()
Böt kräftskiva mot djursjukhus akut. Hittade katten skadad bredvid vägen precis när vi skulle hoppa in i bilen, antagligen påkörd. Nu är det bara att hoppas att det inte är så farligt.
![]()
Tur man har gäster och kalas ibland annars så skulle man inte städa lika bra![]()
Fy fan hoppas allt går bra!Böt kräftskiva mot djursjukhus akut. Hittade katten skadad bredvid vägen precis när vi skulle hoppa in i bilen, antagligen påkörd. Nu är det bara att hoppas att det inte är så farligt.
![]()
när man passerat 40 så är man bakfull i minst tre dar, oavsett hur mycket man har druckitFortfarande bakis, börjar fan bli gammal...![]()
Man kan ju fundera på vem som är herre i sitt hus? // ha en trevlig kväll.Snart dags för kvällskäk, dags att även väcka Torsten från middagstimman, han har sovit tills nu![]()
![]()
Varit fantasilös och kört med jobbarklockan hela dagen idag![]()
Önskar dej detsamma! Ska man upp tidigt är de bra att komma i säng tidigt. Lycka till på golfbanan imornnMan kan ju fundera på vem som är herre i sitt hus? // ha en trevlig kväll.
Jag själv kommer lägga mig någorlunda i tid. Tänket ta en tidig ja tidig golfrunda i morgon//![]()
Hur F.. är det när man är 60?//när man passerat 40 så är man bakfull i minst tre dar, oavsett hur mycket man har druckit![]()
Kultklocka!Vill bara bära Reverso. Tur att jag har två att variera med! En nyare och en äldre..
![]()
Den där är en fröjd för ögatVill bara bära Reverso. Tur att jag har två att variera med! En nyare och en äldre..
![]()
Hoppas, hoppas!Böt kräftskiva mot djursjukhus akut. Hittade katten skadad bredvid vägen precis när vi skulle hoppa in i bilen, antagligen påkörd. Nu är det bara att hoppas att det inte är så farligt.
![]()
Bra prioriterat//Hoppas, hoppas!
Då är det bårhuset nästaHur F.. är det när man är 60?//![]()
Nein, inte om man går på ADHD medicinernär man passerat 40 så är man bakfull i minst tre dar, oavsett hur mycket man har druckit![]()
Tur att de starkaste man dricker är några öl från Ica då o då. Sprit har aldrig intresserat mig. Funkar inge bra om man skulle dricka sen upp till kossorna varje morgonDå är det bårhuset nästa![]()
Grymt fint bygge, förr kunde domHemma igen från Uppsala, efter att bl a släpat hem den här byrån som min farfar lät en snickare bygga som 50-årspresent till min farmor för ca 70 år sedan:
![]()
Har återigen gjort rätt för en Whisky. Skål på er och ha en bra lördagskväll!
![]()
Ingen bra kombo, tror inte kossorna skulle uppskatta fylleluktTur att de starkaste man dricker är några öl från Ica då o då. Sprit har aldrig intresserat mig. Funkar inge bra om man skulle dricka sen upp till kossorna varje morgon