Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Ännu är man inte där//Nein, inte om man går på ADHD mediciner
Säkerligen skulle man snava omkull och hamna i gödselrännanIngen bra kombo, tror inte kossorna skulle uppskatta fyllelukt
Vilka löpsedlar, man drunknad i kopissSäkerligen skulle man snava omkull och hamna i gödselrännan
Böt kräftskiva mot djursjukhus akut. Hittade katten skadad bredvid vägen precis när vi skulle hoppa in i bilen, antagligen påkörd. Nu är det bara att hoppas att det inte är så farligt.
Wow, vilken pjäs, inte vilken snickare som helst som har varit i farten där ser det ut som! Den måste du ta till en seriös värderare, kan vara många runda goa slantar där, om du nu får för dig att sälja...Hemma igen från Uppsala, efter att bl a släpat hem den här byrån som min farfar lät en snickare bygga som 50-årspresent till min farmor för ca 70 år sedan:
Har återigen gjort rätt för en Whisky. Skål på er och ha en bra lördagskväll!
Hoppas inte klockan hamnar i pottenGame time!
Man säljer inte saker man ärvt.Wow, vilken pjäs, inte vilken snickare som helst som har varit i farten där ser det ut som! Den måste du ta till en seriös värderare, kan vara många runda goa slantar där, om du nu får för dig att sälja...
Med andra ord , en vackert väder katt...//Någon ville in tydligen!
Hm...regnar, så jag klandrar han inte .
saker skall följa generationer, eller hur?//Man säljer inte saker man ärvt.
Ajaj hoppas allt går bra med kissen!Böt kräftskiva mot djursjukhus akut. Hittade katten skadad bredvid vägen precis när vi skulle hoppa in i bilen, antagligen påkörd. Nu är det bara att hoppas att det inte är så farligt.
..."om du nu får för dig att sälja..."Man säljer inte saker man ärvt.
Det tycker jag jasaker skall följa generationer, eller hur?//
Fint gjort av er,tänk om alla skulle bry sig lika mycket!Böt kräftskiva mot djursjukhus akut. Hittade katten skadad bredvid vägen precis när vi skulle hoppa in i bilen, antagligen påkörd. Nu är det bara att hoppas att det inte är så farligt.
Finns ju alltid en historik bakom saker och ting och ibland trevliga minnen, dock även kanske tråkiga .//Det tycker jag ja
Ja man kan väl iochförsig sälja av ifall arvet består av en handfull välanvända rottingar...Finns ju alltid en historik bakom saker och ting och ibland trevliga minnen, dock även kanske tråkiga .//
Vad blir det för whisky sort ikväll?Hemma igen från Uppsala, efter att bl a släpat hem den här byrån som min farfar lät en snickare bygga som 50-årspresent till min farmor för ca 70 år sedan:
Riktigt fin byrå måste jag sägaHemma igen från Uppsala, efter att bl a släpat hem den här byrån som min farfar lät en snickare bygga som 50-årspresent till min farmor för ca 70 år sedan: