Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Härlig katt!Ligger och lyssnar på King Diamond bredvid Lisette, på armen tickar (nåja) min Casio miniräknarklocka
Tack, det hade jag inte en aning om... En katt som också delvis är makrill alltså, wowHärlig katt!
Lisette har ett härligt mönster!
Mellanting mellan spottad och tigre’.
Kallas ibland, träffande nog, mackerel i England!
Kultklocka!
Tack! Ja, ett visst kulturellt förankring finns det absolut. Har ni läst storyn bakom?Den där är en fröjd för ögat
Lördagsmys
Mer kärlek åt folketDet var mycket kärlek i en bild där
Satan...Lördagsmys
Olja tror jag men det låter som dom får förbli oätnaDet ser ut, luktar och smakar lite som kattmat (smakar är ju klart hypotetiskt) Men skulle säga att det är fullt ätbart, kanske inte de godaste som finns men jäkligt smidigt! Har du olja eller vatten?
Inte ännu! Men lovar inget..........Hoppas inte klockan hamnar i potten
Förstår väl jag att det finns ett varmt hjärta inuti hårdrockaren!Tack, det hade jag inte en aning om... En katt som också delvis är makrill alltså, wow
Hon hittades nyfödd, bortslängd i en soptunna någonstans i Reykjavik stackars lilla, men nu har hon det bra.
För mig 42 år sedan//Ny klocka till nya äventyr!
~We are defenders of the faith !Förstår väl jag att det finns ett varmt hjärta inuti hårdrockaren!
Fantastiskt att ha en vän som alltid förstår en!
Stackars katt hoppas allt går bra!
Stackars liten. Hoppas att det inte är något allvarligt.
Fy fan hoppas allt går bra!
Hoppas, hoppas!
Men fy! Stackars liten, håller tummarna att allt går bra med det lilla livet .
Ajaj hoppas allt går bra med kissen!
Katten har blivit påkörd. Det dom kunde se direkt var att käken är bruten på två ställen och ett revben antagligen också. Dessa skador läker oftast fint efter vård men dom måste röntga för att se hur organen klarat sig. Den stora risken är att urinblåsan spricker och orsakar förgiftning. Så nu ligger katten pumpad med lugnande innan det går att röntga. Bara att hoppas på det bästa.Fint gjort av er,tänk om alla skulle bry sig lika mycket!
Usch vad trist.... Hoppas det går bra till slutKatten har blivit påkörd. Det dom kunde se direkt var att käken är bruten på två ställen och ett revben antagligen också. Dessa skador läker oftast fint efter vård men dom måste röntga för att se hur organen klarat sig. Den stora risken är att urinblåsan spricker och orsakar förgiftning. Så nu ligger katten pumpad med lugnande innan det går att röntga. Bara att hoppas på det bästa.
Tack för stödet!
Inre skador är nästan alltid värst för våra fyrbenta vänner!Katten har blivit påkörd. Det dom kunde se direkt var att käken är bruten på två ställen och ett revben antagligen också. Dessa skador läker oftast fint efter vård men dom måste röntga för att se hur organen klarat sig. Den stora risken är att urinblåsan spricker och orsakar förgiftning. Så nu ligger katten pumpad med lugnande innan det går att röntga. Bara att hoppas på det bästa.
Tack för stödet!
Håller tummarna för kissen. StackarsKatten har blivit påkörd. Det dom kunde se direkt var att käken är bruten på två ställen och ett revben antagligen också. Dessa skador läker oftast fint efter vård men dom måste röntga för att se hur organen klarat sig. Den stora risken är att urinblåsan spricker och orsakar förgiftning. Så nu ligger katten pumpad med lugnande innan det går att röntga. Bara att hoppas på det bästa.
Tack för stödet!
Även härifrån kommer en hållen tumme för att allt går braKatten har blivit påkörd. Det dom kunde se direkt var att käken är bruten på två ställen och ett revben antagligen också. Dessa skador läker oftast fint efter vård men dom måste röntga för att se hur organen klarat sig. Den stora risken är att urinblåsan spricker och orsakar förgiftning. Så nu ligger katten pumpad med lugnande innan det går att röntga. Bara att hoppas på det bästa.
Tack för stödet!
Vad blir det för whisky sort ikväll?
Ber om ursäkt för sent svar men jag var tvungen att ladda batterierna till blixten.
Samma som tidigare. Den förra flaskan var så god att jag var tvungen att köpa en till ...
Jag är på väg till dig