• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

/Hook & Leben

Vad gör du och din klocka just nu?

Kör en amphibia idag
FFC8D1E0-1954-4BF0-8675-A6494C5D69DE.jpeg
Min hälsar 'Vart har du gjort av rassel länken' ?
image.jpeg

Ser såå mysigt ut. Hur är det med allergi?
Och funkar minigrisar med andra husdjur som katter?
Han börjar bli svinmysig :D Finns folk som är allergiska, dock inte givet att man tål gris för att man tål hund/katt och vice versa då det är olika kvalster som jag förstått.
Brukar funka med både hundar och katter. Man ska inte lämna dom ensamma med hundar dock då dom ofta framkallar jaktinstinkt. Katter och grisar brukar ignorera varandra vad jag förstått.
Vi har en liten chiuawaha och det verkar funka. Dom är rätt avvaktande båda två än så länge :)

Skönt att NÅN utnyttjar sin terrängbil till annat än trottoarkanter!
Brukade klara sånt här galant, hm, men vad är det för bil?
Lite fin åka i skogen är fint :) blir inga vildare äventyr, men skogsvägar och röjda vägar går fint :) Det är en Gmc Yukon 2500 XL. Som är lite höjd och har lite grövre däck, samt bra extraljus. Väldigt trevlig bil!! Det är 7 platser och det är tämligen rejäla. För att få detta att gå framåt så ligger den en mysig V8 på 8.1 liter :happyhappy: är ett väldigt härligt ljud!!

Han börjar bli svinmysig :D Finns folk som är allergiska, dock inte givet att man tål gris för att man tål hund/katt och vice versa då det är olika kvalster som jag förstått.
Brukar funka med både hundar och katter. Man ska inte lämna dom ensamma med hundar dock då dom ofta framkallar jaktinstinkt. Katter och grisar brukar ignorera varandra vad jag förstått.
Vi har en liten chiuawaha och det verkar funka. Dom är rätt avvaktande båda två än så länge :)

Okay! Får se om frugan kan övertalas.
Och katterna. Det är alltid lite knivigt att introducera en ny familjemedlem. Bara den ena katten har varit hos veterinären tycker den andre katten att han luktar konstigt och behandlar honom som en främling i 24 h.

Okay! Får se om frugan kan övertalas.
Och katterna. Det är alltid lite knivigt att introducera en ny familjemedlem. Bara den ena katten har varit hos veterinären tycker den andre katten att han luktar konstigt och behandlar honom som en främling i 24 h.
Du får jobba på det :D jo det är inte hel lätt alla gånger ! Katter är ju jäkligt egensinniga så :) ha i bakhuvudet att minigrisar blir rätt stora bara, 40-50 kg är inte ovanligt för en vuxen ”minigris” :D

Tillbaka
Topp