Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Aldrig fel med en shot...Mkshotar lite...
Det var verkligen fint gjort Affe, en riktig djurvän!Begraver en stackars överkörd ekorre jag hittade på vägen, när jag åkte hem! Känns bättre att ge den stackarn en schysst sista villa än att bli påkörd några gånger till och bli pickad på av fåglarna!
Ge tusan i den stackars ekorren guys!
Som vilken kille som helstNeej då är han mest tyst och blundar grymtar gör han när han blir exalterad lr går runt och bökar
Begraver en stackars överkörd ekorre jag hittade på vägen, när jag åkte hem! Känns bättre att ge den stackarn en schysst sista villa än att den bli påkörd några gånger till och bli pickad på av fåglarna!
Ge tusan i den stackars ekorren guys!
PrecisSom vilken kille som helst
Gillar verkligen den Breitlingen!Äntligen lite rast
Håller med dej till fullo, såg den förra veckan o föll för den direkt. Härligt med lite ovanligare utgåvorGillar verkligen den Breitlingen!
Sååå snygg, en dröm för en flyg- och SAAB-fantast!
Blir jätteglad av den
Viktigt med tratten!Nej då. När käken är fixerad så återgår man till blötmat, så den kommer vara nöjd med maten iaf tratten däremot kommer den nog vara mindre nöjd med
Förlänger semestern i Italien
Nja, inte första dagen efter 4 veckorAlla har väl reservklocka på liggandes på jobb!
Jättetrevlig ponny!Då har vi varit i stallet igen.
I morron har du!?Nja, inte första dagen efter 4 veckor
Anarki.... You gotta love it!Med tanke på ditt "namn" så måste du få spel på mina landsmän hur de parkerar (även jag när jag är där nere)
Det var verkligen fint gjort Affe, en riktig djurvän!
Åh en sån liten en.. stackarn. Tack för det fina du gjorde.