Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Blååå. Kärlek.Njuter av ledigheten bara
RAFFE ser ut att ha koll på omgivningen.//( Who is the king in the house)Mor och fars katt RAFFE är en lurig katt
Med andra ord, på en Upp...täcksfärd.//Kaninen Lapanu har upptäckt andra våningen.
Grym! Gratulerar!På väg mot ett morgondopp
Suris!Oris är sur på mig för jag kanske kommer köpa en annan klocka och då åker Oris ut på annons... får svar nästa vecka om säljaren godkänner mitt bud... jobbig vecka med en sur Oris
Burger....med tillbehör.Inte helt fel och jag utgår ifrån att den är hemlagad//
Cool världsklockani bakgrunden.// har en snarlik reklamklocka stående i gästrummet hemma.Förbereder mig för att åka och hämta sparven på förskolan. Första timmarna för henne på egen hand, får hoppas att det gått bra!
Tack! Har denna stående på kontoret och hittade den på Tradera. Tror att den är från 70-/80-talet men är inte säker. Jag gillar speciellt att sekundvisaren (flygplanet) flyter fram istället för att ticka. Väldigt harmoniskt att titta på!Cool världsklockani bakgrunden.// har en snarlik reklamklocka stående i gästrummet hemma.
Lagom som klocklådaSålde precis denna!
Härlig patina, skön rost!
Trodde att den skulle användas till kuddar och filtar eller byggas om till klocklåda!
Nejdå, den skulle ersätta plastlådan för veden i köket. Dom ville ha ett lock att skyla veden med...
Lätt hänt.. för några år sedan kommenterade jag en väns barnbild på FB, skulle skriva hon (det var en flicka) men det blev han.. sedan dess korrläser jag oftast mina texterTack för att du såg missen!
Jävla självstavning!
Nu är det fixat, fy fan vad pinsamt!
Bjöd ju på ett garv iaf