BLNR är en Graal för en enkel arbetare
Klockbyte på lunchen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
BLNR är en Graal för en enkel arbetare
Klockbyte på lunchen
Helt okunnig, men 70-tal?Åt nyss lunch med @bbits och hans nya Donna. Som vanligt mycket trevligt! Gick iväg med en reverso som ska med till moderskeppet om några dagar
Måste komma och köpa snus hos dig, en kylskåpskall lös prilla är mumsVi jobbar och sliter
Du är hjärtligt välkommen, berätta bara vem du är så har du lite rabatt på prillanMåste komma och köpa snus hos dig, en kylskåpskall lös prilla är mums
PVD:ad Black Bay? Koolt.Aperolspritz på ett lungt torg i Bolonga
Var i vårt avlånga land finner jag din snuskyl?Du är hjärtligt välkommen, berätta bara vem du är så har du lite rabatt på prillan
LinköpingVar i vårt avlånga land finner jag din snuskyl?
Fanns för få varianter att köpaPVD:ad Black Bay? Koolt.
Herregud, checkar in på frimurar imorgon !Linköping
Nära och braHerregud, checkar in på frimurar imorgon !
Be om ett nyrenoverat rum. Sist jag bodde där fick jag ett rum som hyrts ut till ungar på hockey-läger. Scandic levererar både högt och lågt. Man kan bli överraskad.Herregud, checkar in på frimurar imorgon !
tror inte det, @bbits , kan du berätta mer?Helt okunnig, men 70-tal?
och inger rum mot gatan, ett jäkla liv på bussarna...Be om ett nyrenoverat rum. Sist jag bodde där fick jag ett rum som hyrts ut till ungar på hockey-läger. Scandic levererar både högt och lågt. Man kan bli överraskad.
Blir sugen på att köpa en gura när jag ser era bilder. Inte för att spela alltså men de blir snygga klockbilder. Kanske är lite skadadTrakterar stränginstrument på den lediga eftermiddagen.
Helt okunnig, men 70-tal?
tror inte det, @bbits , kan du berätta mer?
Ser så ut//Vi jobbar och sliter