Sneglade på den svarta före köpet, men ska inte sticka under stolen med att dina tidigare bilder hjälpte mig på andra tankar.
Härligt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notera: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se
Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.
Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.
Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!
/Hook & Leben
Sneglade på den svarta före köpet, men ska inte sticka under stolen med att dina tidigare bilder hjälpte mig på andra tankar.
Ja lite lustigt är det coolt!Ja han har fin päls
Är ju en blandras, kan ha varit med en tiger i parningen
Vad är det för ref?
Utsikt...
Lattjar lite med reverson
Klockorna blev obadade och ölen blev uppdrucken.Låter bra, vet att @Urkvinnan gärna vill svepa en gratisöl som klockor badat i!
Jag förstår inte vad du menar med action?Läckert. Hur känns actionen på en sån egentligen? Dvs när du vänder boetten?
Klart det finns, har lärt min Daisy många grejer, hon är nästan som en hund.Finns det några vältränade katter?
Roliga flockdjur, eller hur ?hon har stenkoll på vilka andra som varit där tidigare
Var är Selma?Ja vafan, vi kör en repris idag
Ja ni menade väldresserade, tänkte mer vältränade som i muskulösa, tänkte mest på min småfeta Selma, katter kan man lära rätt mycket, frågan är om de har intresset, känns som att de tröttnar rätt fort, men man kan få en katt nästan lika väldresserad som en hundKlart det finns, har lärt min Daisy många grejer, hon är nästan som en hund.
Selma var hemma och slaggade, det där är chefens hund.Var är Selma?
Det är en Alan Paine Heritage..
Tack! Skitsnygg!Det är en Alan Paine Heritage..
Grattis till er båda!Firandet fortsätter. Idag är dagen då vi gifte oss för 9 år sedan. Planerar redan festligheter inför nästa år, samt klockköp så klart!
Freya flyger upp på min axel direkt från golvet, brukar BROMSA mot bröstkorgen för att inte flyga över mig!Finns det några vältränade katter?
Dom där är ju både vältränade och väldresseradeFreya flyger upp på min axel direkt från golvet, brukar BROMSA mot bröstkorgen för att inte flyga över mig!
Izak är ju en dröm på promenad!
Och en alibibild!
Kattmänniskor är ju ett automatiskt minus. Finns inte en vettig människa som föredrar katter framför hundar, det är sen gammalt.Freya flyger upp på min axel direkt från golvet, brukar BROMSA mot bröstkorgen för att inte flyga över mig!
Izak är ju en dröm på promenad!
Och en alibibild!
Vår störste konkurrent, du slår oss definitivt på priset.Försöker konkurrera ut @sjökvist med hemmagjort snus. Motsvarande ca 60 dosor till ett á-pris om 6-7 kronor ...
Då är vi ett helt gäng här som inte är vettiga.Kattmänniskor är ju ett automatiskt minus. Finns inte en vettig människa som föredrar katter framför hundar, det är sen gammalt.
Sluter uppDå är vi ett helt gäng här som inte är vettiga.